Gå til innhold

HJELP! Enkel og effektiv trening for å stamme opp rompa??:)

Anbefalte innlegg

...som har blitt nokså...slapp(?) etter svangerskapet og tida etter:P)

Vil også gjerne ha ei god oppskrift å jogging...korleis kome i gong? og kva er beste strategien? (lengde på joggeturar? intervallar? osv...)

Har plan om å kome i form så fort så råd...helst fram til skulestart i august (i allefall bli i bedre form enn no;)

(og om noken har tips til korleis ein unngår små-eting så tar eg gjerne i mot det og;)

• 3 måneder senere...

Fortsetter under...

hei=) jeg fikk en sønn for 3 og en al mnd siden og jeg var også nokså slapp her og der:P Men jeg har fått sinnsykt god effekt av winsor pilates,så d anbefaler jeg sterkt for å stramme inn og opp både rompe,hofter og mage;) kombiner feforbrenningstreningen med sirkel styrketreningen så får man resultater på kort tid! Bestillte meg dvden og sirkel på tv shop jeg...kjempe bra synes jeg=) og billig om jeg får si d og enkelt.trene hjemme og d tar en time hvis man kombinerer de to.ellers tar d bae 20 min og man bør gjøre d 3 ganger i uken.

• 10 måneder senere...

på VG's vektklubb finner du masse svar på alt det du spør om, også 10 ukers løpeprogram for nybegynnere som er utrolig bra!

Dype knebøy og utfall er veldig effektive styrkeøvelser for rompe og lår. gange/løp i oppoverbakke likeså, trappegange.

ang jogging så er det viktig å ta det med ro i starten for åunngå belastningsskader i bein og rygg, men en effektiv type økt, er intervaller; 4x4 minutter, med 3 min pause imellom.

tren så hardt du klarer i de 4 minuttene og pass på å ha progresjon etterhvert som tiden går. Om du måler avstanden feks så er det lett å se om du løper lengre på de 4 minuttene(eller går i motbakke). god oppvarming og nedkjøring og du får gjort veldig mye på 45 minutt

• 3 måneder senere...

Mange muligheter...

:))))

Knipeøvelser, gjør dette for en vane når du går om dagene...

jogging, gåing, sykling ( Tyngste giret slik at musklene må jobbe litt ekstra)

Knebøy med eller uten vekter

Styrketrening med vekter

Samt at jeg danser Zumba :)

Nå er jo jeg på vei med en ny luring da men Zumba anbefaler jeg virkelig...

Det er mega gøy å jeg så fooooort fremgang på kroppen etter forrige fødsel, samtidi så gikk jeg masse å tok knebøy hjemme :))))

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...