Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Null trening her i gården... Og det merkes på formen. Dvs., dårlig form gjør det til et umulig ork å få trent, og når jeg da som i dag f.eks. må gå opp lange bakker med ett barn på armen og tung bærepose i den andre... Oh my god. Her må det tas tak, og jeg lurer på om rolige gåturer på kveldstid er stedet å starte. Enorm appetitt på det meste sammen med fysisk aktivitet på et minimumsnivå gjør jo at jeg frykter en kollosal vektoppgang om jeg ikke klarer å gjøre endringer snart. Huff, men jeg er så lat!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140320508-f%C3%A5r-dere-trent/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hatt det slik i noen uker nå- bare spising og null trening. Merket det både på formen og humøret, så på mandag startet jeg på ny frisk:) Skal prøve å trene de dagene jeg har seinvakt, og gå tur de dagene jeg har tidligvakt. Er ikke så lett å få tida tida og formen til å strekke til- har ei lita ei på 9 mnd som krever sitt- og energinivået mitt er alvorlig lavt for tiden... Meeeen det kommer seg. Bare jeg passerer 12 uker, så blir det bedre tider.

Lykke til!!!

Jeg har også vært veldig dårlig til å trene i det siste. Først ble jeg så kvalm og uggen, så ble jeg så slapp og sliten hele tida. Og nå er det jo så fryktelig varmt!! Skal virkelig prøve hardt å komme med avgårde i morgen, eller iallefall gå en tur.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...