Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Null trening her i gården... Og det merkes på formen. Dvs., dårlig form gjør det til et umulig ork å få trent, og når jeg da som i dag f.eks. må gå opp lange bakker med ett barn på armen og tung bærepose i den andre... Oh my god. Her må det tas tak, og jeg lurer på om rolige gåturer på kveldstid er stedet å starte. Enorm appetitt på det meste sammen med fysisk aktivitet på et minimumsnivå gjør jo at jeg frykter en kollosal vektoppgang om jeg ikke klarer å gjøre endringer snart. Huff, men jeg er så lat!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt det slik i noen uker nå- bare spising og null trening. Merket det både på formen og humøret, så på mandag startet jeg på ny frisk:) Skal prøve å trene de dagene jeg har seinvakt, og gå tur de dagene jeg har tidligvakt. Er ikke så lett å få tida tida og formen til å strekke til- har ei lita ei på 9 mnd som krever sitt- og energinivået mitt er alvorlig lavt for tiden... Meeeen det kommer seg. Bare jeg passerer 12 uker, så blir det bedre tider.

Lykke til!!!

Skrevet

Jeg har også vært veldig dårlig til å trene i det siste. Først ble jeg så kvalm og uggen, så ble jeg så slapp og sliten hele tida. Og nå er det jo så fryktelig varmt!! Skal virkelig prøve hardt å komme med avgårde i morgen, eller iallefall gå en tur.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...