Gå til innhold

må bare lufte litt frustrasjon....

Anbefalte innlegg

Skrevet

å ja jeg vet jeg er smålig når jeg skriver dette men det føles så uendelig urettferdig når folk som ikke rpøver på å bli gravide en gang blir det uten å blunke.. mens vi andre prøver og prøver og prøver..

utsetter kroppen vår for alsken greier og alikevell ikke klarere d..:(

speess ekkelt er det når folk du kjenner blir gravide og vet du prøver forteller deg at de er gravdie men at de ikke syns det passer akkurat nå:S

jeg hadde jo et par dager med veldig svak skyggetsrek men cb i går var helt negativ... :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er lov å være frustrert og irritert på verden for den er pinade ikke mye rettferdig! Synes de du kjenner bør være litt mer forsiktig med hva de sier, for det er urettferdig for dem som sliter. Det var veldig trist at testen var negativ. Kan tenke meg til at det var ett skikkelig slag i trynet! Kan ikke gjøre annet enn å gi en bamseklem!

Lykke til videre:)

Skrevet

Hei!

Forstår godt hva du mener og ser langt etter gravide mager selv, slipper noen tårer for meg selv og bare kjenner tiden renner ut.

Løft hodet og tenk positive og gode tanker om de som kommer og forteller om en graviditet, prøv å kjenne på den gode følelsen, ta det til deg, snu på det og tenk at det er deg,,,tror du kan kjenne det og tror du får det.

Lykke til:-))

Snart din tur!

Skrevet

Om det er noen trøst, så vet jeg godt hvordan du har det.. :P Det er urettferdig! og det er ikke lett.

Lykke til videre.. :) Kanskje spiren sitter i sommervarmen.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...