Gjest Skrevet 30. juni 2009 #1 Skrevet 30. juni 2009 Jeg syns det er ganske bra jeg Er jo kanskje ikke så lett å få andre enn de som gir flaske engasjert. Ihvertfall ikke de uten barn... Akkurat nå er det 119 underskrifter, på litt over en uke. Bra syns jeg Hvor lenge ligger oppropet ute før det avsluttes? http://www.opprop.no/opprop.php?id=flaskesms
blomstre Skrevet 30. juni 2009 #2 Skrevet 30. juni 2009 Jeg er fornøyd :-) 119 på en uke med sommer, sol og ferietid, og de eneste stedet jeg har drevet reklame er på DiB og facebook-gruppen... Tenkte å la det ligge til over ferien og ut august. August blir den store mme-kampanje-måneden! Da komme F&B med sitt flaskenummer, (har tipset dem om oppropet) og jeg får et leserbrev om oppropet på trykk i Lokalavisen (gratisavis i Rogaland). Sender leserbrevet til fler aviser da også, men der er det jo ikke sikkert det kommer med. Det kommer også til å gå oppfordringer til utvalgte organisasjoner som har medlemmer som bør interressere seg for temaet. Har foreløbig kommet på tvillingforeningen, prematurforeningen, leppe ganespalte foreningen og fødsel i fokus. Noen andre jeg burde ha tenkt på? Målgruppen vår er helt klart foreldre med barn under 2 år som gir eller har gitt mme. Håper virkelig linken til oppropet kommer med i F&B, da tror jeg vi treffer mange! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå