Gå til innhold

Blomstre og dere andre: Fornøyd med hvor mange som har signert oppropet så langt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns det er ganske bra jeg :)

Er jo kanskje ikke så lett å få andre enn de som gir flaske engasjert. Ihvertfall ikke de uten barn...

Akkurat nå er det 119 underskrifter, på litt over en uke. Bra syns jeg :)

Hvor lenge ligger oppropet ute før det avsluttes?

http://www.opprop.no/opprop.php?id=flaskesms

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er fornøyd :-) 119 på en uke med sommer, sol og ferietid, og de eneste stedet jeg har drevet reklame er på DiB og facebook-gruppen... Tenkte å la det ligge til over ferien og ut august.

August blir den store mme-kampanje-måneden! Da komme F&B med sitt flaskenummer, (har tipset dem om oppropet) og jeg får et leserbrev om oppropet på trykk i Lokalavisen (gratisavis i Rogaland). Sender leserbrevet til fler aviser da også, men der er det jo ikke sikkert det kommer med.

Det kommer også til å gå oppfordringer til utvalgte organisasjoner som har medlemmer som bør interressere seg for temaet. Har foreløbig kommet på tvillingforeningen, prematurforeningen, leppe ganespalte foreningen og fødsel i fokus. Noen andre jeg burde ha tenkt på?

Målgruppen vår er helt klart foreldre med barn under 2 år som gir eller har gitt mme. Håper virkelig linken til oppropet kommer med i F&B, da tror jeg vi treffer mange!

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...