Gå til innhold

Vasker dere baby klærne 2 ganger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste et sted at man burde vaske klærne 2 ganger... Men jeg skjønner ikke helt hvorfor.. :P Det burde vel egentlig holde med en gang??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja hvor var det jeg leste dette da..Lurer på om det var på pakken på noe sengetøy jeg kjøpte til småttisen. Mener det sto noe om at det måtte til for å fjerne alle fargestoffer? Har ikke begynt å vaske klærne enda, så vil også gjerne høre hva dere andre gjør :)

Skrevet

her i huset vasket jeg bare klærne en gang.. syntes det holdt jeg!

Skrevet

har og bare vasket klærne en gang. men sengetøy å sånn "sovepose" har eg vaska 2 ganger.. bare kjørt maskinen 2 ganger rett etterhverandre..

Skrevet

har og bare vasket klærne en gang. men sengetøy å sånn "sovepose" har eg vaska 2 ganger.. bare kjørt maskinen 2 ganger rett etterhverandre..

Skrevet

Har vasket alt en gang, men stryker sengesett, gasskluter ol. i tillegg. Vil tro det holder å vaske tøyet en gang..

Skrevet

Okei... Da vasker jeg klærne en gang, og 2 ganger når det gjelder sengetøy. :)

Skrevet

Nei jeg vasker det bare en gang,kan ikke tro det er nødvendig med to!!

Skrevet

Hva slags vaskemiddel bruker dere? Om dere bruker noe. Må snart sette i gang vasken selv.

Skrevet

Jeg bruker Neutral vaskepulver. Bruker det til alt her i huset for jeg er litt ømfintlig selv. Jeg har vaska alt vi har fått og arvet, men nå driver vi og flytter så ting blir litt støvete og sånn så tenker jeg tar og vasker alt sammen en gang til når vi har kommet i hus.

Skrevet

nei, vasker alt 1 gang, og bruker neutral eller blenda.. det beste for huden til alle sammen..

Skrevet

Vi vasker 1 gang, men om det står på pakken/vaskelappen at det burde vaskes to ganger før bruk, gjør jeg selvfølgelig det! Har hørt at det står på noe sengetøy, tror jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...