Gjest Skrevet 30. juni 2009 #1 Skrevet 30. juni 2009 En dag igjen på jobb så starter permisjonen :-) det er jeg kjempeglad for. Formen er helt elendig om dagene...var på jobb i 4 timer i dag og verker nå både her og der...under beina, leggene, hoftene, bekkenet...urg...hodet er fullt av bomull og jeg er sliten og slakk! Ser virkelig frem til late dager med oppladning til fødselen og tiden etter...Nå føles det litt overveldene...har ikke overskudd og gruer meg faktisk litt til den store omveltningen det kommer til å bli i livet mitt/vårt...hmmm...
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 30. juni 2009 #2 Skrevet 30. juni 2009 er førstemann hos dere også? Tenker litt på det med omveltningen jeg også. Så her prøver jeg å nyte hver dag jeg har for meg selv til babyen kommer.
Gjest Skrevet 30. juni 2009 #3 Skrevet 30. juni 2009 Ja det er første :-) Alt er i hus, og jeg er klar for å få henne hjem...men samtidig har det plutselig "GÅTT OPP" for meg at jeg snart er mor....at et liv er avhengig av meg, mitt ansvar og det er overveldene. Jeg har begynt å grue meg skikkelig til fødselen, smerten og hvordan jeg kommer til å takle det. Prøver å være positiv og tenke med godt mot, men merker jeg fort glir over på slitsomme tanker som tapper meg for energi. Er bare 27 dager til termin og det har liksom vært så laaaangt frem i tid hele veien, så plutselig er tiden inne for å gå ut i perm og begynne forberedelsene til fødselen...
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 30. juni 2009 #4 Skrevet 30. juni 2009 Jepp, er nok de samme tankene som slår meg også! 22 dager igjen til termin, og nå når jeg har litt mensenmurringer i magen så er det hele kommet enda lengre inn på livet! Men selv med sengen ferdig montert på soverommet, så går det nok ikke opp for meg at det skal bo en liten baby her før han ligger på magen min! Merker jeg får litt kritikk for å lese, ligge strak på soffan og se på tv, dvs late meg. Men jeg tenker at det blir det ikke mye av når bebisen er født! Synes alle er så overpositive rundt meg til at vi skal få en liten baby, mens jeg selv er litt avmålt, på en måte. Men hadde vel syntes det var leit om jeg ikke hadde vært gravid og ventet barn nå på denne tiden, var jo veldig planlagt denne babyen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå