pia å jenta i magen_har født Skrevet 30. juni 2009 #2 Skrevet 30. juni 2009 heeeeeelt forferdeli!! har vært inn å ut av sykehuset 4dager nå,har 3cm åpning,proppen er gått å har så syyykt vonde kynnere som av å til er reg. men de går ikke over i rier,fødsel kan skje idag,eller om 2uker..eller mer..å jeg har d ikke godt,så lurer på hvordan jeg skal overleve:-s hvordan er din form?
Gjest Skrevet 30. juni 2009 #3 Skrevet 30. juni 2009 Vi har det litt likt du og jeg.har også vært til sykehuset på sjekk,trodde jeg var i fødsel men det var det heldigvis ikke.. Jeg går med konstante menssmerter,og til tider er det nesten ikke til å holde ut. Er det det du også har?? Jeg har bare 1 til 2 cm åpning og det var ingen tegn på fødsel,men de kunne ikke garantere noe så kan like godt skje idag som om 4 uker.. Når er terminen din?
pia å jenta i magen_har født Skrevet 30. juni 2009 #4 Skrevet 30. juni 2009 åi..trodde jeg var alene der..huff,syns synd i dg..for d er ikke lett dette.. ja,kjenner meg helt igjen i d du skriver..huff.. vi får trøste hverandre hvis vi trenger d:p 4.august..din da?
Mamma til snart 4 Skrevet 30. juni 2009 #5 Skrevet 30. juni 2009 Hei;) jeg har termin 4 august, å kjenner at varmen tar veldig på, er andregangs å denne gangen tar bekken livet av meg, kan ikke gå tur, ikke snu meg i sengen, eller gå ut av sengen med en gang etter en natt søvn. men ikke vondt slik som dere da, off dere får ha lykke til de ukene som gjenstår, ikke kjekt i det hele tatt sikkert. men merker at jeg ikke har trent meg skikkelig opp i bekkenet etter første fødsel, for da hadde jeg ikke vondt i det hele tatt, denne gangen får jeg alt å i tillegg masse leggkramper.
Gjest Skrevet 1. juli 2009 #6 Skrevet 1. juli 2009 Jeg har termin 5.august :)og håper faktisk jeg går til termin selv om det er ganske mye vondt ute å går om dagen.er så redd for å føde nå,for det første må jeg til et sykehus som er to timer unna (ikke etter 36 uker)og så er mannen min offshore fram til 10 juli.så før da vil jeg hvertfall ikke føde... Leggkramper ja...kjenner meg igjen i det.har ikke hatt det så mange gangene men kan være forferdelig vondt.har du prøvdå lagt ei spiseskje i senga?Sies at det skal hjelpe.jeg har gjort det for noen uker siden og har ikke hatt det etterpå
Gjest Skrevet 1. juli 2009 #7 Skrevet 1. juli 2009 Ikke den beste. 2-3 i ødem, og det merkesbåde på ubehag, varme og vekt (blir dermed tungt!), mye bekkensmerter og altfor varmt soverom. Ellers så gleeeeeder jeg meg vilt til termin nå som endelig begynner å komme litt innenfor rekkevidde. Under 6 uker igjen nå, det er godt :-) Hvordan går det med deg da?
Gjest Skrevet 1. juli 2009 #8 Skrevet 1. juli 2009 Hei Alva.. Utenom de menssmertene jeg har hele tiden så går det veldig bra.ingen ødem,lite bekkensmerter og varmen har ikke plaget meg nevneverdig.. Men den mensvondten blir jeg ikke klok på,på sykehuset sa de det var kynnere men kan ikke få det til å stemme for trodde ikke de var som menssmerter.men er jo en grunn til at de er utdannet til jordmødre og ikke jeg Dette er jo tredje min,med de to andre har jeg ikke merket en eneste ting før vannet har gått og riene har satt inn for full styrke,derfor uroer disse smertene meg.hvertfall siden mannen er i nordsjøen og ikke kommer hjem før om 9 dager..
Nummer1 Skrevet 1. juli 2009 #9 Skrevet 1. juli 2009 Eg har termin 12. august,men snik meg med her eg også (for mensterminen er 9. august). Og min form er heilt topp eigentleg. Sleit med kvalme og oppkast i nesten 7 mnd, i tillegg til bekkenlåsning. Men no er alle problem vekke. Tykkjer endeleg det er deilig å gå og strutta litt, og eg har høgt aktivitetsnivå - sjølv om varmen begrensar meg ein del (så då blir det bading i staden for). Eg håpar den gode formen held heilt til mål!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå