Anonym bruker Skrevet 30. juni 2009 #1 Skrevet 30. juni 2009 Noen andre som har hovnet i sommervarmen?? Måtte ut å kjøpe meg nye sko i går, kommer ikke inni noen som jeg har. Kjøpte med borrelås, så kan jeg bruke dem etterpå også. Prøver å sitte med føttene i kaldt vann hver kveld, men hjelper ikke noe. Var hos lege på torsdag, skal på ny kontroll om to dager. Er spent på hva han sier da....
lissiliz❤tassen❤lillesøster Skrevet 30. juni 2009 #2 Skrevet 30. juni 2009 du er nok ikke alene pm dette, er vanlig å hovne opp i varmen. selv for de som ikke er gravide. bigfot er det nye kallenavnet på beina mine. eller elefantbein. var et innlegg om det i går også tror jeg, og der var det noen som anbefalte en krem. ellers må du nok bare sitte med beina høøyt!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2009 #3 Skrevet 30. juni 2009 Hehe, ja føler jeg har det jeg også. Kjøpte en krem på SPA i Danmark i Juli, den kjøler ned, og er virkelig god. Ellers så får jeg holde beina høyt :-) Er ikke sååå lenge igjen :-)
lissiliz❤tassen❤lillesøster Skrevet 30. juni 2009 #4 Skrevet 30. juni 2009 ja det var en krem som kjøler ned, så er sikkert det som er greia. samme som å sette de i kaldt vann. nei er ikke lenge igjen nå!!!!
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2009 #5 Skrevet 3. juli 2009 Jeg bruker sandaler, luftig og deilig - og grei plass til hovne føtter... Det skal hjelpe å drikke en del vann (er uansett en fordel i varmen!!), og unngå for mye salt mat (fordi det binder vannet i kroppen). Lykke til.. snart i mål!
ninablirmamma Skrevet 5. juli 2009 #6 Skrevet 5. juli 2009 Hei, Hadde beina mine vært grønne så hadde dem ligna SHREK sine!! Jeg prøver å sitte med beina høyt eller i allefall rett frem. Innbiller meg at det hjelper litt. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå