Wera72 Skrevet 30. juni 2009 #1 Skrevet 30. juni 2009 Nå er jeg ikke i tvil lenger, jeg er gravid! Begynte testing for moro skyld 9 dpo med billigstrimmel og fikk veldig svak, men synlig strek, Samme resultat med ny billigstrimmel samme kveld. Fikk ørlite sterkere strek 10 dpo og i dag 11 dpo enda sterkere. Alle de tre første billigtester. Svidde da av en cb vanlig og det kom kryss på den før det var gått 5 min. Ikke så veldig sterkt da, men det er jo enda noen dager til IKM. Faktisk var streken på billigstrimmelen klarere. Det føles litt uvirkelig og litt skummelt. Har hatt 2 SA før i år og jeg er nervøs for at det skal skje enda en gang. Det er rart med det..man begynner å glede seg forsiktig med en gang man ser en positiv strek og jeg begynner iallefall å se for meg både trilleturer med barnevogn, barnedåp og søte babyklær. Er jo bare helt håpløs sånn. Så symtomene: Lett blødning fra tannkjøtt ved tannpuss enkelte kvelder Oppblåst-var faktisk derfor jeg testa første dagen. Ser ut som jeg har en halvfull basketball under kjolen. Masse strekk og stikk i magen og på siden, og en viss mensenfølelse. Tidvis stikk i brystvorter,. Hormonell halsbrann, til tider plagsomt. Utrolig sippete de siste dagene. Og hadde skikkelig sinneeksplosjon på fredag. Er vanligvis veldig snill. Trøtt og sliten, men det trenger jo ikke være symtom... Litt småsvimmel hvis jeg reiser meg brått. Ja det var det jeg kom på i farta. Heng dere gjerne på med symtomer, for det er alltid artig å lese syns jeg. Og så holder jeg meg her et par uker til mens jeg krysser fingre og tær og håper det beste for at det kommer en liten baby ut sånn cirka i midten av mars... Foressten tror jeg at jeg må være kongen av lange innlegg...(ler)
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 30. juni 2009 #2 Skrevet 30. juni 2009 Såååååååååå utrolig hygelig kjære deg:) Var inne og leste historien din, og håper virkelig for deres del at alle gode ting er tre:) Ønsker deg masse masse lykke til og koz deg i rugeverden:) Ps! Håper jeg kommerrt etter:)
Wera72 Skrevet 30. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. juni 2009 Ja du har jo ikke lenge igjen før du kan teste. Selv om dagene går så sakte når man venter på å få lov å begynne! Håper virkelig at du får full klaff for det fortjener du. Du er kjempeflink å støtte å hjelpe andre her inne. Jeg er mest bare inne å leser det andre skriver. Bra at det fins noen som deg her! Glemte et symtom i sted jeg.. He he. Og det var masse hvit utflod. Det bruker jeg å ha minimalt av til vanlig.
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 30. juni 2009 #4 Skrevet 30. juni 2009 Så hyggelig av deg å si det:))))) Fikk faktisk tårer i øynene her jeg.....hormoner vel:)....hihi Gleder meg til testing selvsagt, best. noen flere som er på vei i posten. Je er så takknemlig for ALT jeg ikke har, er så mange som sliter her inne med ulike problemer:/ Oversender en varm klem fra Drammen til deg, og ønsker deg virkelig masse lykke til:)
J -76 Skrevet 30. juni 2009 #5 Skrevet 30. juni 2009 Hipp hipp hurra, så hyggelig nyhet! Gratulerer :-D
Wera72 Skrevet 30. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 30. juni 2009 Takk til dere begge... Og Tirilgirl....du har så rett. Jeg blir iallefall gravid lett, og du også. Selv om jeg vet at det må ha vært forferdelig å miste så sent som du gjorde. At du kommer over det betyr at du er sterk. Jeg kan heller ikke forestille meg hvor vanskelig det er å prøve å prøve å ikke få det til. Det gjør meg litt ydmyk.Selv hadde vi sex annenhver dag i 10 dager for å være sikker på å treffe el. Bare det gjorde meg litt stressa. Blir liksom kos på kommando. Sender klem tilbake fra solfylte Nord, og ønsker all mulig lykke med testing og symtomjakt,
Putzie Skrevet 30. juni 2009 #7 Skrevet 30. juni 2009 Gratulerer så mye og lykke til med svangerskapet =) Håper spira klorer seg skikkelig godt fast =)
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 30. juni 2009 #8 Skrevet 30. juni 2009 gratulerer så mye og tusen takk for at du skrev symptonene dine:-)
Wera72 Skrevet 30. juni 2009 Forfatter #9 Skrevet 30. juni 2009 Takk til alle for lykkeønskninger!!!! Og jeg skrev symtomer pga jeg selv syns det har vært morsomt å lese om andre sine. Har nærmest slukt symtomlister det siste halve året. (ler)
♥Axinija♥ Skrevet 30. juni 2009 #10 Skrevet 30. juni 2009 Gratulerer så mye Wera!! Håper jeg er like heldig denne PPèn... Klem Ps; hvor i nord er du fra??
Wera72 Skrevet 1. juli 2009 Forfatter #11 Skrevet 1. juli 2009 Jeg skal krysse fingrene for deg! Våkna nå i morges og var sikker på at jeg hadde fått mens. Men ikke en dråpe blod. Kjenner meg mer nervøs for ny SA i dag enn i går. Uten grunn sikkert. Jeg er fra Nordland. Enn du? Og god klem tilbake fra meg.
snuppelura-jente10 Skrevet 1. juli 2009 #12 Skrevet 1. juli 2009 Gratulerer så mye!! Og masse lykke til, håper virkelig det går bra, og det gjør det helt sikkert. Nå la jeg akkurat ut en ny tråd med mine symptomer og ser jo her at jeg har mye av det samme som deg, bare ingen positiv test da.. Off, får jo så forhåpninger.... Kos deg med sommer og spire!
♥Axinija♥ Skrevet 1. juli 2009 #13 Skrevet 1. juli 2009 Tusen takk for det! Du har nok ingen grunn til å bekymre deg, men vet nøyaktig hvor vanskelig det er å la være... Er fra Vesterålen i nordland..
Wera72 Skrevet 1. juli 2009 Forfatter #14 Skrevet 1. juli 2009 Til Axinija- Jeg bor ikke så langt fra Bodø, så da er vi nordlendinger begge to. Morsomt! Til Frida-Når har du IKM da? Det er jo faktisk endel som ikke tester positivt før en stund etter IKM. Selv har jeg aldri testes positivt så tidlig som denne gangen, nemlig 9dpo. Lykke til og hold oss oppdatert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå