blomstre Skrevet 30. juni 2009 #1 Skrevet 30. juni 2009 Og holder det å ha solkrem på eller må man dekke det til? Hva er egentlig konsekvensen dersom arret utsettes for sol?
nickoline og supermann Skrevet 30. juni 2009 #2 Skrevet 30. juni 2009 Du kan få missfarging på arret. De anbefaler faktisk 1 år!
Gjest Skrevet 30. juni 2009 #3 Skrevet 30. juni 2009 Ja, jeg ble i alle fall anbefalt ett år. Jeg kjøpte en stift på apoteket med solfaktor 50, som de sier skal gjøre samme nytten som total fravær fra sol. Man kan jo ikke sitte inne ett år heller! Arret kan bli missfarget og mye styggere om det kommer sol på.
Gemini77 Skrevet 30. juni 2009 #4 Skrevet 30. juni 2009 Vi fikk beskjed om 2 år fra Rikshospitalet etter hjerteoperasjonen.. Vi teiper arret når vi er ute..
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 30. juni 2009 #5 Skrevet 30. juni 2009 Jeg har 4 sting ved øret etter å ha fjernet en føflekk. Dekk med høyest mulig faktor og hold det mer eller mindre borte fra sol i minst et halvt år sa de til meg.... Ellers kunne det bli boblete og få buler på arret. Går utfra at det er det samme med andre arr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå