Gå til innhold

Solkrem i hodet??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om få dager skal vi til syden. Gutten min på 16 mnd er en aktiv liten krabat, som elsker å bade! Han kan ikke kunsten å gå, skal bare løpe,- og det samme gjelder i strandkanten/vannet. Det resulterer jo alltid i at han faller og at solhatten blir kliss klass gjennomvåt. Og en våt solhatt gir jo ikke samme beskyttelsen mot sola.. Så da lurer jeg:

Når alle hattene er kliss klass gjennomvåte, funker det å smøre hodet med solkrem?? Blir jo litt kliss selvfølgelig, for han har jo litt hår der.. Men bedre enn dårlig beskyttelse fra en ubehagelig, våt solhatt..? Hvordan gjør dere det?

=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bruker hatt med UV-beskyttelse i samme materiale som badedrakten. Den har "vinger" som henger ned på siden og bak. Den tørker kjempefort og er like behagelig uansett.

Skrevet

Selvføgelig funker det :P Skulle ikke tro at den ikke virket i hodet? :P

Vi gjør det, men vår har lite hår fortsatt, 18 mnd i dag... Så hvis jeg vet vi skal være mye ute i sola smører jeg inn fra morran av, og fyller på etterhvert. Det lille han har av hår blir jo selvfølgelig fullt av solkrem, men det funker nå... Jeg har vært solbrent i hodet mange ganger, og det er jo sååå vondt! :(

Skrevet

Har foresten på solhatt også, men den blir revet av omtrent med en gang, så nesten ikke vits å bruke den, selvom den hjelper mot sola...

Skrevet

vi har en 15 mnd gutt som ikke vil ha på seg solhatten, og han er litt tynn i håret enda. Sprayer på med solkrem i hue, han har enda ikke hvert brent

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...