Gå til innhold

Jippiii! :D

*Fødeklar med en pike i magen*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på føden i dag og snakket med dem siden jeg har sovet så lite de siste ukene, når dem sjekket hvordan det stod til med babyen, så alt bare fint ut og jeg hadde regelmessige kynnere, men kjempe svake så det var ingen virkning av dem.

Hun spurte om det var greit at hun bare tok vannet, jeg fikk litt sjokk, men fikk avtalt det slik at jeg fikk noen sovepiller, så jeg får sovet skikkelig i natt, også settes jeg i gang i morgen tidlig :D jippiii! Er fire dager over termin i dag :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heldiggris!

lykke til!!!!! :D

Skrevet

Endelig!!! :) Glad på dine vegne! Da gikk jo alt som planlagt i dag :)

Jeg er også 4 dager over nå, og skal også inn på sykehuset kl 10 i morgen! :) Første mann!!! ;)

Lykke til

Skrevet

tjihiii :) Ja jeg føler meg overlykkelig! I morgen får jeg se det lille nurket! :D

Takk! :)

Skrevet

jaaa :) Jeg er så glad at jeg nesten gråter altså! Her er det jente nummer to! så endelig får Amalie bli storesøster! Lykke til, til oss :D

Skrevet

Heldige du!!

Jeg skal til legen i dag - og vil bli henvist til overtidsvurdering..... er ikke så mye på overtid, "bare" 4 dager. Men har ikke sovet ordentlig på ukesvis, og varmen har jo ikke akkurat gjort det bedre heller. Dessuten så får jeg store bebiser, revner lett og blør mye. Har tenkt å spørre om ikke de kan ta vannet på meg også.... men først skal jeg til legen....

Har forresten begynt med falske rier i går kveld... så da er jeg i hvertfall ett skritt i riktig retning. Ellers mye murring og og kynnere.... satser på en kort fødsel :-)

Skrevet

Å, heldige du. Masse lykke til:=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...