Stine? Skrevet 30. juni 2009 #1 Skrevet 30. juni 2009 Hvordan er formen deres? Noen tegn til fødsel enda?
Mamma og juligutt Skrevet 30. juni 2009 #2 Skrevet 30. juni 2009 Jeg har termin 6 juli, men tror ikke det er noen tegn til fødsel her, nei... Har hatt en del menssmerter av og til, og noen forferdelige stikkinger/ilinger nedentil. Men rier, slimpropp og vannavgang ser det ut til å la vente på seg. E jo fortsatt noen dager igjen, så er vel bare å smøre seg med litt tålmodighet, enda jeg synes det begynner å bli vanskelig
Stine? Skrevet 30. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. juni 2009 Samme som meg det da Hverdagen går som før, men en del stikkinger ja, men. Plutselig så kommer vell riene hehe. Har heller ikke de typiske tegnene som slimpropp, rier og vannavgang, men blir spennende å se i løpet av de nærmeste dagene. Hva venter du? Får jente her Rart å tenke på at om 3 uker har jeg henne i armene mine En god, men også litt skremmende tanke
Babylove og knøttet Skrevet 30. juni 2009 #4 Skrevet 30. juni 2009 Jeg har også termin 6. juli! Hvor i landet kommer dere fra da? Jeg skal føde på KK i Bergen. Er så spent på hvilken dag den lille planlegger sin ankomst. Til nå merker jeg ikke noe spesielt heller, er i ganske bra form, utenom at eg føler meg veldig tung. Men ingen smerter eller ubehag, så er fornøyd:) Litt mensvondt av og til om kveldene bare... Vi vet ikke kjønnet, så enda en spenningsfaktor. Og så er jeg også veldig spent på hvordan fødselen går!! Herlighet, føler jeg bare går og tenker på fødselen og babyen. Ingenting annet interesserer meg lenger. Hva bedriver dere dagene med da? Jeg prøver å gjøre alt klart her hjemme mens samboeren er på jobb. Og så besøker jeg venner/familie innimellom, men det er det blitt mindre av. Nå trives jeg best hjemme, har ikke ork til så mye.
Stine? Skrevet 30. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 30. juni 2009 Er fra Trondheim her, så kommer til å føde på St.Olavs. Er veldig spent på når fødselen starter her også ja! Vil iallefall at hun ikke kommer før tidligst i morgen med tanke på at fedrekvoten blir forlenget, men det ser ikke ut til blir et problem Tankene går veldig mye til fødsel og barseltid her også! Spennende med ny hverdag. Er spent på hvordan det blir ja. Tror det er ganske så umulig å forutse:) Dagene går mye med ut i sola faktisk:P Har et prosjekt med fotoalbum, så pusler litt med det. Prøver å lese litt å slappe mest mulig av Samle litt krefter til den store dagen. Gøy å høre at det er flere med samme termindato
Mammarama=) Skrevet 30. juni 2009 #6 Skrevet 30. juni 2009 Heisann.Jeg har også termin 6juli.Venter jente nr 3 og skal føde på Sus. Har hatt mye murringer de siste ukene, og vonde modningsrier i natt..Var hos jordmor i dag og fikk modnings akkupunktur.Hadde da 3 cm åpning og hodet var festet(noe som er skjeldent med fleregangsfødenede).. Så kanskje det bli gang på noe snart=) Jeg fikk føste 14 dager over termin og andre 5 dager før, så jeg har prøvt både å få før og etter termin. Tiden bruker jeg på å pakke og vaske, vi er midt i flytting.. Skal være ute fra rekkehuset og flytte inn i huset på gården til foreldrene mine innen 13 juli.Har iallefall kommet godt i gang.. Ellers har jeg de to storesøstrene på 4,5 og snart 3 år som holder meg i ånde på dagen.De går ikke i barnehage, da jeg har jobbet på kveldstid.. Så dagene flyr avgårde... Lykke til jenter=)
Missy med sine 2 barn (✿◠‿◠) Skrevet 30. juni 2009 #7 Skrevet 30. juni 2009 heei!! jeg har også termin 6 juli.. kommer i fra asker jeg da.. formen min har stort sett vært bra hele tiden.. men den siste uka nå har jeg fått skikkelig bekkenløsning..klarer knapt å gå. må bruke krykker til tider.har så vondt. jeg går hyppigere på do. jeg har murringer,vondt nedover beina og i ryggen.. og i dag begynte jeg å få vonde kynnere.. har hatt kynnere halve svangerskapet.. men nå er de vonde.. men de kommer ikke regelmessig..så er nok ikke rier.. :/ er ekstra trøtt og hviler masse.. føler meg veldig klar for å få ut lillegutt her.. dette blir min nr to. han har ikke festa seg enda. men regner med han ikke gjør det før pressriene omtrent er på vei. som er ganske vanlig hos flergangsfødene..har gitt opp å gå å vente på at vannet skal gå også..eller slimproppen. for det skjedde ikke før jeg låg i fødestolen sist gang..rett før pressriene begynte.. så riene kan vel komme når som helst.. og jeg er klar!!!!!!!
Dorthemor Skrevet 30. juni 2009 #8 Skrevet 30. juni 2009 Heisann hoppsann :-) Termin 6. juli her også :-) Vi bor på Toten og venter ei jente - Mathilde :-) Formen min er kjempe bra, styrer og ordner, vasker og shopper ;-) Kjenner ikke så mye jeg heller. En del kynnere, men har hatt dette fra uke 16... Stikkninger nedentil og mensmurring. Var på kontroll for 14 dager siden og da var hodet godt ned i bekkenet, men jordmoren kunne rugge litt på det. Ingen slimpropp eller vannavgang her heller.... Kan det ikke skje noe snart!!!!! Er lei av å være gravid i denne varmen... får så hovne bein :-/ Noen flere som får det av varmen? :-)
Stine? Skrevet 30. juni 2009 Forfatter #9 Skrevet 30. juni 2009 Hovne bein kan jeg skrive under på ja! Hehe, til tider vondt å gå for de er så "runde" hehe. Har prøvd å sette de i iskaldt vann, støttestrømper og legge de litt høyt.. Vet det virker men er egentlig litt for dårlig til å følge det opp Hehe. Her er hodet festet da. Skal til jordmor igjen i morgen, spent om hun sier noe mer
MaMmAnÅtiLtO Skrevet 3. juli 2009 #11 Skrevet 3. juli 2009 Hei hei, henger meg på her jeg og. ar også termin 6 juli Formen har vært super bra, kanskje litt for bra under svangerskapet, men de siste to -tre dagene har jeg virkelig vært sliten, men ikke noen vondter som varer egentlig. Litt murringer i rygg og mage idag faktisk, men ingen rier eller noe Håper hun snart kommer... Skal føde på KK i Bergen. Lykke til med dere andre:)
Nipponsuki Skrevet 4. juli 2009 #12 Skrevet 4. juli 2009 Jepp! 2 dager igjen, jenter Jeg skal føde på Ullevål forhåpentligvis ganske snart..? Har fått det med å våkne hver 1 1/2 - 2. time i løpet av natta, og idag sa det stopp klokka halv seks. Litt tidlig å stå opp på en lørdag morgen - men ikke no vits i å ligge lenger når det gjør vondt over alt Hehe, gleder meg så sykt til å ligge på ryggen igjen!! Har ikke kunnet gjøre det på noen måneder. Har til tider mye kynnere, og lurer på om ikke de jeg har hatt nå den siste timen er av en annen karakter enn tidligere... Kjenner de liksom bak i ryggen, det har jeg ikke gjort før. Håper iallefall det skjer noe snart, ganske tungt å være så høygravid i denne varmen!!! Jeg bader hele tida, så regner ikke med jeg merker det om vannet går Lykke til jenter!! Dette er stort
Stine? Skrevet 6. juli 2009 Forfatter #13 Skrevet 6. juli 2009 Ja, da starter vi sannelig på overtid damer Spennende å se om det ser noe de nærmeste dagene. Kanskje fullmånen i morgen slår inn for fullt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå