Gå til innhold

Holdbarhet på åpnet leverposteiboks?

Anbefalte innlegg

Skrevet

...kom plutselig til å tenke på at disse middagsglassene, fruktpureene osv har svært kort holdbarhetstid (ifølge produsenten ihvertfall)- dette for å ikke risikere oppvekst av bakterier regner jeg med...Men hva da med f.eks den åpnede leverposteiboksen, som jeg bruker på skiva hennes? Den tar det jo gjerne litt lengre tid å komme seg igjennom- noen som vet hva anbefalt holdbarhet er på den, når den skal gis til så små barn...?

MYE man plutselig må ta stilling til og gruble på når man har en liten baby i hus altså;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det står sikkert på boksen et sted? Sikkert ikke mer enn et par-tre dager eller noe?

Ellers er det jo veldig greit å bruke de små "engangs"-boksene med leverpostei til disse små, en sånn boks duger vel til et par skiver til en liten tass antar jeg.

Skrevet

hmm..nei, jeg tror ikke det står noe på boksen ser du..Men det er vel ca 3 dager jeg også tenker som maks..Skal begynne å kjøpe de minste boksene, de som ikke er sånn engangs, så går det sikkert litt bedre! Får litt fnatt av all emballasjen på de engangspakkene;)

Skrevet

går jo ann å få tak i den leverposteien på plast boks med lokk,den holder nok lengre for det lokket er tett.

Skrevet

Ja, ser emballasje-problematikken altså. Du får spise leverpostei du også da, så blir du kvitt boksen før den går ut på dato ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...