Gå til innhold

Hva i alle dager....? Redd det er noe som feiler meg....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner ingenting jeg.... er i min 2.pp, og har begynt å teste tempen. Jeg får forhøyet temp 1 uke før tanta kommer, og den holder seg høy 1 uke etter. Ellers er den rimelig lav helt til neste rødperiode. Dette har skjedd to ganger nå. Det skal jo være omvendt?

Fikk ikke positiv el-test denne pp heller (CBs ELtest), og nå er jeg 3 dager over IKM. Fortsatt ingen tante... Negativ G-teste. Hva i alle dager er dette....?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg fik negativ g-test 5dagen etter IKM også jeg, og jeg testet med billigstrimmel,og cb digital.men pluttselig på dag 7,da var den positiv!! så lykke til, det er fortsatt håp! :)

Skrevet

Hm..tror du det er en mulighet? Jeg henger meg nok alt for mye opp i dette med temperaturen; at den har hatt motsatt kurve fra hva jeg har lest er normalt. Ja, tenk om det fortsatt er håp om at jeg er gravid? Jeg var sikker på at jeg hoppet over IKM denne mnd, og måtte nå vente i evigheter på EL. Hm....moro....og forferdelig forferdelig pyton med denne ventingen.. Har ikke testet i dag, og har vært en del svimmel. Skal teste med CB dig i morgen tidlig....

Skrevet

det blir spennende å høre :) håper du følget etter i første tri og kanskje Mars klubben? :) Heier på deg!

Skrevet

Testen var negativ....og mensen har fortsatt ikke kommet:( Vet ikke helt hva jeg skal tro. Har vært skikkelig svimmel i dag også, og stikkinger i magen + vondt i korsryggen. Er ikke urinveisinfeksjon eller nyrebekkenbetennelse, for det har jeg hadde mange ganger og vet hvordan føles. Er forferdelig sliten, men har stresset mye i det siste så det kan jo være derfor jeg både har mistet mens og har symptomer.

Er nå 4 dager over IKM, med mindre eggløsning har blitt utsatt noen dager slik det ser ut i følge tempingen, for da er jeg 2 dager over IKM. Hvor lenge er det mulig å gå uten å få positiv test?

Skrevet

Ikke for å gi deg falske håp, men jeg tror fortsatt at testen kommer til å bli positiv om et par dager, testet dag 5 jeg og deb var negativ. Hadde akkurat sånne stikkninger i korsryggen, og i magen pluss ganske svimmel... så jeg har fortsatt tro på at du kommer over til første tri:) ikke gi opp, prøv å slapp av, så hvis tr ikke dukker opp, ta en ny test om 3dager :)

Skrevet

Fortsatt negativ i dag...:( Begynner å bli GAL GAL GAL!!!!

Skrevet

og fortsatt ingen mens? så spennende, fortsetter å heie på deg:) -*håper masse*

Skrevet

Nei fortsatt ingen mens... Kanskje jeg er innbilt gravid... hihi...en stor baby bygd opp av ren sjokolade... huff av meg...

Prøver du på nr 2?

Skrevet

Ikke for å være slem mot deg, men du skriver at du ikke har hatt EL denne pp?... Og man må jo ha hatt EL for å kunne bli gravid!.. Så kanskje for din egen del så skal du prøve å slutte å tenke på at du er gravid denne pp, og vente til neste?...

Jeg har heller ingen EL har jeg funnet ut, har testet i 10 dager nå og den dukker ikke opp. Er i 4pp. Slitsomt dette her....:(

Skrevet

det er min 2 ja:) fant heller ingen el mnd som var, og tenkte vel egentlig innerst inne at jeg IKKE var gravid, men klarte ikke slippe tanken, og er i da 5+6 :) Og jeg sier ikke at det er slik med deg eller vil ikke gi deg falske håp, men vil ikke du skal gi opp heller for det er jo tydeligvis håp...

Skrevet

Vet jo ikke om jeg har hatt EL da. Første pp jeg har forsøkt å teste nå, og jeg har ikke muuuulighet til ikke å tisse på 4 timer før en test... Den ene dagen klarte jeg å holde meg 3,5 time, og da hadde jeg så blærespreng at jeg måtte bare gi opp. For mye grønn te antar jeg:) Men jeg tror jo egentlig ikke at jeg er gravid da, heller innbilt svangerskap som sagt...hehe.. Men grunnen er mer at temperaturen min har vært så rar, og at kroppen i det store og hele har oppført seg veldig annerledes. Men man VET jo aldri, bare tiden vil vise.. Håper bare ikke det er noe feil med meg i forhold til temp og uteblitt TR, har nemlig mye endometriose, svulster og sammenvoksninger i familien....

Hva betyr det egentlig når man skriver at man er i eks 5+6? Er litt grønn på dette jeg... Er det 5pp og 6 over TR???? Eller?

Skrevet

Det betyr at man er fem hele uker på vei pluss 6 dager inn i uke seks:)

Hvordan går det md deg? Har du sluttet og teste deg eller, venter du noen dager????

Skrevet

Åååååja! Takk for svar. Har lurt på det lenge. Jeg har ikke tatt flere tester nei... Har en til liggende, som jeg har tenkt å ta mandagsmorgen, men har egentlig ikke så store forhåpninger om at jeg er gravid. Prøver i hvertfall å si til meg selv at jeg ikke er det, men dere vet vel alle hvor lett DET er... ***drømmedrømme*** Skal gå ut i ferie på onsdag, så regner med TR kommer torsdag morgen.

Skrevet

Hei..

Ikke for å gi deg negative tanker, men tror tempen er det sikreste tegnet på en eventuell graviditet. Tempen øker alltid hvis man er gravid og holder seg høy.

Tror kanskje at du ikke har hatt el enda:/

Er ingen ekspert, men har tempet selv en stund nå. Ganske genialt for å slippe og svi av graviditetstester ihvertfall:)

Skrevet

Men det er jo akkurat det jeg startet innlegget med; trodde at en normal syklus var lav temp ved mensen og høy rett etter eggløsning. Min tempsyklus er motsatt; høy rundt mens, og lav mitt i mellom. Hadde en dag med litt høyere temp midt i syklusen så det kan jo tyde på EL, men fikk som sagt negative EL-tester. 7 dager etter dette økte tempen igjen. Det er nå 13 dager siden, og tempen er fortsatt like høy. Så ut i fra det i seg selv, skulle en jo absolutt tro at jeg er gravid.

MEN; igjen....den var høy også ved forrige mens, så det var jo det som var utgangspunktet mitt til å tro at kanskje det er noe som er galt i stedet for at jeg er gravid... For å være tydelig; høy temp, uteblitt mens, men merkelig rytme...og mye stress...

Skrevet

Gud så spennende!!!! :)

Krysser fingrene for en spire på deg, og gleder meg til du skal teste igjen... :)

Skrevet

Ble egentlig litt glad når jeg leste innlegget ditt for jeg har det veldig likt deg akkurat nå...

Skulle etter min vanlige syklus hatt IKM 29.6 og hadde alle symptomer med murringer og alt. Siden EL var 19.6 tenkte jeg den kanskje var litt sen og derfor sen IKM og ventet men med et lite håp. Jeg tok gt hver dag hele uken men neg. Fredag tok jeg cb digital men den og neg. Fortsatt ingen mens og har begynt å tenke at noe er galt... Men som jeg ser her er det kanskje fortsatt håp... tester igjen mandag hvis ikke TR dukker opp i løpet av dagen....

Skrevet

okey. da forstår jeg:) Hvis tempen har vært høy så lenge er det jo godt mulig det ligger en spire i magen din. Lykke til:)

Skrevet

Så bra at det er flere i samme båt. Sier til meg selv hele tiden at jeg ikke er gravid. Er for mye hvis, at, om...og siden jeg ikke helt vet når jeg evt hadde EL, vet jeg jo ikke helt heller når jeg hadde IKM.

Fortell hvordan det går i morgen da. Blir spennende:)

Hvor lenge vil dere ha gått uten mens og med negative Gtester før dere hadde dratt til legen og tatt blodprøve?

Skrevet

Fortsatt negativ test i dag. Begynner å bli frustrert her kjenner jeg. Har vondt i magen! Kjennes på en måte som luftsmerter bare at det ikke sitter i tarmene. Også vondt i ryggen; høyere enn korsryggen og nyrene. Har mye slimaktig utflod og første dagen med ømme bryster. Er på dag 36 i syklusen, og på grunn av magesmertene begynner jeg å bli litt redd for at det er noe galt. Har som sagt en del endometriose, svulster og sammenvoksninger i familien...:(

Skrevet

Hvordan går det med deg? Har du testet mer?

Jeg er i dag på dag 35 i syklusen, uten mens..... Har aldri opplevd dette før,-heller det at mens har kommet en dag før tiden de siste mnd... Så dette er langt fra normalt!

Har så lyst til å være gravid, men tør nesten ikke håpe. Testet i dag, men fremdeles negativ. Har aldri testet el,så har ingen sikre indikasjoner på når denne er i syklusen, men tror selv jeg pleier å ha økt utflod rundt el...

Krysser fingrene for oss begge! Lykke til! :)

Skrevet

Har ikke testet i dag nei, men har tenkt meg innom legekontoret i morgen med en urinprøve. Skal bare sjekke før jeg drar på ferie at jeg i hvertfall ikke har urinveisinfeksjon, og da får jeg dem til å ta en g-test i samme slengen. Selv om de testene ikke er noe mer sensitiv eller sikrere enn dem man får kjøpt i butikken. For å ta blodprøve må man ha time, og det tar flere dager før man får svar på den sa de på legekontoret, så det gidder jeg nok ikke. Tror ikke jeg er gravid. Hadde vondt i magen i går, men ikke noe særlig i dag. Får vel bare vente og se....:) Hold meg oppdatert da:)

Skrevet

hvordan gikk det? krysser fingrene for deg!

Skrevet

Både UVI-testen og G-testen var negativ.... Og fortsatt ingen TR..:( Men etter å ha lest mange innlegge på disse sidene, har jeg skjønt at plutselig forlengede sykluser er veldig vanlig. Mange som verken har positiv test eller TR. Jeg prøver bare ikke å tenke mer på dette. Har godtatt nå at jeg ikke er gravid da jeg er 12 dager over. Er vel stress og all fokusen og ønsket om at TR ikke skal komme, som gjør at kroppen spiller meg et puss. Får håpe ferien gjør at jeg kan slappe mer av, og at TR da kommer.

Hvordan har det gått med dere andre som ikke hadde fått positiv test eller TR?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...