Gå til innhold

Mye kvalm 3 uker etter utskraping...noen andre?

ophra

Anbefalte innlegg

Tok en utskraping for 3 uker siden pga tom fostersekk. Var mye kvalm inntill utskraping, men forsvant så og si etter inngrepet. Etter 1,5 uke hadde jeg sex igjen og ble kvalm igjen dagene etterpå og den henger i. Men det er jo ganke usannsynlig at jeg har hatt eggløsning allerede 1,5 uke etter utskraping - og enda mer usannsynlig at jeg skal bli kvalm igjen med en gang.

Noen som har noen erfaringer? Har jo hørt at HCG kan henge igjen lenge, men litt merkelig kvalmen forsvant i 1,5 uke for så å dukke opp igjen? Skal på ferie i 3 uker nå, så det blir ikke aktuelt å teste HCG hos legen før vi kommer hjem.

Fortsetter under...

hm.. det var jo oppløftende å høre. Håper jo jeg er gravid, men orker ikke få for store forventninger. Trodde ikke man kunne bli kvalm fom befruktningsøyeblikket, men kanskje...

Hører gjerne om det er flere som har erfaring med kvalme eller andre graviditetssymptomer etter en utskrapning

• 2 uker senere...

Jeg føler meg likedan - som om jeg hadde eggløsning 1 uke etter utskrapning. Hadde plutselig også veldig lyst på sex, så vi hadde det. Og nå en uke senere føler jeg meg somi begynnelsen av min første graviditet da alt gikk bra. Krysser fingrene, men kan vel ikke tro at jeg er så heldig at jeg er gravid igjen så fort? Det er jo også en stund til noen test vil slå ut, så her er det bare å vente. Skrik ut dersom du er blitt gravid igjen, da, blir så glad for positive historier!

• 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...