Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

68 dager igjen her....syns tiden går veldig veldig fort nå jeg....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

76 dager.. uendelig lenge til, men så har jeg en eksamen 11.august før ejg er helt klar for å bli mamma;)

Skrevet

18 dager igjen, og så veeeeeeeeldig fødeklar... etter kl 24 i kveld, håper jeg virkelig noe skjer.... ;)

Skrevet

47...ca 7uker igjen:) vi gleeder oss...

Skrevet

7 dager igjen!!

Skrevet

4 dager...er veldig klar for å si det mildt...bare vente til midnatt mtp 1.juli...

Skrevet

41 dager igjen! :) Kan godt komme litt før det da.. :)

Skrevet

4 lange dager og enda lengre netter. Prøver å ikke henge meg opp i termindatoen, men det er ikke lett i 30 varmegrader...

Skrevet

5 dager igjen her.. Men han kan godt komme no=)

Skrevet

42 dager igjen :)

Skrevet

8 dager til termin:)

Skrevet

44 dager! :-)

Skrevet

9 dager igjen, men skulle gjerne hatt henne før 1. juli jeg... den nye perm-greia passer oss dårlig.... men ser ikke ut til at vi klarer det gitt...

Skrevet

22 dager igjen, og 15 dager til pappaen kommer hjem.. fåkke lov å komme ut før han kommer hjem igjen!! Hm, liker ikke disse mens smertene..

Skrevet

53 dager igjen. Men håper hun komer litt før det da:-D

Skrevet

43 dager. Denne varmen er ikke til å holde ut. :-( Jeg føler meg som en (svett) hvalross.

Skrevet

27 dager to go .......................... :)

Skrevet

25 dager igjen:D gleder meg stort! det blir rart å ikke være gravid lenger, men faktisk være mamma..

Skrevet

47 dager igjen, men jordmor tror ikke jeg kommer til å gå til termin:) men hun håper ihvertfall at hun holder seg inne 3 uker til:) da er jeg i uke 37

Skrevet

36 dager igjen,og 10 dager til pappsen kommer så etter 10.juli må lillegutt gjerne komme seg ut :)

Skrevet

5 dager igjen!! HÅPER jeg slipper å gå over tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...