Gå til innhold

andre unger som har trilla utfor dobbelsenga ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

opplevde nettopp mitt største mareritt hittill i lisjen sitt liv, føle meg som ei forferdlig mor, men lisjen bruka og sovna i dobbelsenga vår og sove der litt før eg løfta han over i si eiga, og d har alltid gått bra tidligare, eg ha krølla opp dyna sann at han ikkje kan trille utføre, itilegg til at han ligge midt i senga, men i dag datt han altså ned på golvet! eg hørte et brak og gutungen HYLTE! men heldigvis ser d ut som d gjekk fint, fekk litt blåmerke på knea men ellers tru eg vi slapp unna.. andre som har vore gjennom lignande.. i dag føle eg meg som verdens verste mor! og eg som e aleine med han dinna veka!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jupp, lillemor her trilla utenfor senga en natt i forrige uke. hun skrek litt først..og fikk blåflekk under øyet, for hun falt på kinnbenet. dårlig samvittighet ja! ringte på legevakta jeg bare for å sjekke om det var noe jeg skulle gjøre (i tilfelle hun hadde fått hjernerystelse eller noe) også er det jo greit å få det ført inn i journalen at jeg har ringt og fått det sjekket iallefall. han som svarte der beroliget meg og sa at det gikk nok bra, men var greit at jeg ringte og sjekket. iom at hun falt på et hardt gammelt tregulv. men det gikk bra og nå er flekken sart borte. :) men veldig dårlig samvittighet ja! men vi er nok ikke alene om dette nei, tror de aller fleste opplever noe sånt minst en gang.

=)

Skrevet

Ja, i går natt. Våknet av at hun hylskrek. Verste følelsen i hele verden ja!!

Gikk bra da, er heldigvis litt rotete av meg, så hun landet på et myk haug med klær. Ble mest redd, hun sovna nesten med en gang igjen.

Det skjer nok med de fleste en eller annen gang.

Husker storebroren datt ut mange ganger. Selv om jeg dyttet senga helt inntil veggen og lå ytterst greide han å krype over meg mens jeg var helt i svima, og dunk i golvet. måtte tilslutt bare la det ligge noe mykt på gulvet så han ikke slo seg :P

Skrevet

Ja, med hodet først i parketten! Jeg holdt på å reie opp, mens lille lå i senga og så på. Plutselig tok han "sats" og rulla seg rundt! Lille var bare 2 1/2 mnd, gikk bra heldigvis:) Følte meg som verdens verste mor!

Skrevet

Det har ikke skjedd her enda - bank i bordet... Men jeg har tenkt på at det kan skje, så jeg legger alltid en stor og myk pute nedenfor senga - i tilfelle rottefelle...

Skrevet

Lillemor her rulla ut av sofaen da hun var rundt 5.mnd... huff, grusom opplevelse ja! Først ett mykt dunk, så hylskrik!!! Gud, jeg hadde hjertet i halsen da kan dere tro. Men gikk bra... Hun smilte og lo så fort hun var oppe på armen og eneste tegn på stupeturen var ett lite blåmerke i panna, som gikk bort i løpet av dagen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...