fult hus:) Skrevet 29. juni 2009 #1 Skrevet 29. juni 2009 var innom legekontoret i dag med en urinprøve, å den ga utslag. de sa et ord jeg ikke husker åsså 4+ eller +4. noen som vet hva dette betyr? de skulle sende den til dyrkning elr noe sånt..
Tante Gustava Skrevet 29. juni 2009 #2 Skrevet 29. juni 2009 Antagelig hadde du utslag på leukocytter siden de skulle sende den til dyrkning. Dette gjøres ved mistanke om UVI. Men hvis du hadde 4 + trodde jeg de startet AB-behandling istedetfor å vente på dyrkningssvaret når det gjaldt gravide. Men du har antagelig ingen symptom da
Mammaen til Charlie Skrevet 29. juni 2009 #3 Skrevet 29. juni 2009 jeg har hatt det ett par ganger selv. vært UVI.. og jeg har ikke merket noe til det. Bare at jeg har hatt en del kynnere.. (UVI kan irritere livmoren så man får en del kynnere) Nå har jeg bare en uke til termin og 4+ på urinen igjen. De sendte det til dyrking på Ullevål på fredag så får svar i morgen. I tilfelle det skulle være streptokkoker for da må man ta antibiotika eller få noe om fødselen starter så babyen ikke blir smittet igjennom fødselskanalen. Jeg ble litt redd når jeg hørte om dette med streptokokker, men var vist noe noen gravide kunne få under s.skapet. Og de kan behandle d.
fult hus:) Skrevet 29. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 29. juni 2009 hvilke symptomer skal jeg se etter da? har masse kynnere hele tiden hvær dag. men svir ikke noe når jeg tisser. har så mye vann i kroppen at jeg får nesten ikke på meg slipperse en gang. er i uke 36..
*tullemor* Skrevet 30. juni 2009 #5 Skrevet 30. juni 2009 Hvordan var blodtrykket ditt da? Og har du mye ødemer i kroppen? Man skiller jo ut proteiner hvis man har svangerskapsforgiftning, og da vises det utslag i leukocytter i urina..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå