Gå til innhold

Jeg hadde rett! Det var rier!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var jenta mi født! 2885 gram og 49 cm. Ho kom litt for tidlig, hadde termin 29 juli. Men ho hadde det travelt og kom 27 juni!

Jeg er superlykkelig!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GRATULERER med en nydelig skatt!!!!!!!

Ser frem til få detta overstått selv jeg å håper jeg slenger meg på fødebølgen din snart ;)

Klem klem...

Skrevet

Tusen takk!!

Og lykke til! :)

Skrevet

Så deilig da :) Håper min kommer akkurat på termin jeg. tihi. "alle" synes jo det er en sånn kul dato :) 49 cm er jo ikke store jenta da, hun er sikkert nydelig!

Skrevet

gratulerer!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

GRATULERER SÅ MASSE!!!! Hun var jammen stor til å være 4 uker for tidlig!:) Bare 36 uker på vei? Hun er jo faktisk nesten like stor som et fullbårent barn, så er her har legene tatt feil på UL!:) Hvordan er det med dere? Går amming og alt greit? Ble hun regna som prematur? (i og med at hun er så "stor" vil jeg ikke tro det??)

Lykke til videre i barseltida! Gleder meg til å høre fødselshistorien!:)

Skrevet

Min midterste ble født i uke 36+6 og ble betegnet som prematur, siden det var før uke 37, han var 3170 gr, så han var også stor for alderen.

Gratulerer så mye med jenta til HI, kos deg masse med henne, tiden går aaaalt for fort!!

Skrevet

Tusen takk alle sammen!

Ho ble regna som prematur, men ho har ikke trengt noe hjelp av noe slag heldigvis!

Ho har akuratt forstått greia med amming nå, så nå er ho blitt ei skikkelig kosejente, og er ikke så lett å legge vekk uten at ho blir sur! Fått smaken på det gode liv nå! :P

Fødselshistorie kommer nok om ikke så lenge! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...