bekks Skrevet 29. juni 2009 #1 Skrevet 29. juni 2009 No en gang - gratulere med graviditeten. men det er en annen ting jeg ønsker å høre med deg om; denne pulsdietten, hvordan funker det? Var inne på hjemmesida deres nå, men ble ikke veldig mye klokere...dessuten er det mere pålitelig dersom man får høre om et konsept fra noen utenforstående, ikke bare reklamedelen - om du skjønner? Jeg har ønsket lenge å gå ned i vekt, men sliter med motovasjonen...det sklir ut igjen. kan pulsdietten hjelpe? Hvordan brukte du den? Gikk du ned mye? Jeg vet jo at det er jeg som må gjøre jobbe, men kanskje det er motiverende slik at det kan hjelpe på den måten? Jeg ønsker også veldig å bli gravid, å da er det jo ikke å forakte å gå ned noen kilo:-)
Babydarling,og-Noah2010 Skrevet 30. juni 2009 #2 Skrevet 30. juni 2009 Hei,pulsdietten er ett redskap for å øke forbrenningen.Jeg fikk min av vår persolige trener på jobben(jobber på ett treningstudio).Hun tar først en veiing på en spesial vekt som viser hvor mye du veier,hva som er fett,vann og muskelmasse.Samt hvordan forbrenningen din er og magefettet.Detetter legger hun opp dietten etter hva som er målet ditt. Hun setter den sammen etter hva du liker å spise så maten blir litt individuell.Man skal ha forskjellig matinntak hver dag så kroppen blir lurt til å tro at den kommer hele tiden til å få nok mat.Min rasjon ble 1164kcal på an lav dag som var tirsdag og fredag,1464 på medium dag som var mandag og torsdag og 1750kcal på høy dag som var onsdag og søndag.Lørdag spiser jeg som høy dag + 500/1000kcal ekstra.Jeg har hatt ca 5måltider pr dag hvor det er kuttet ned på karbohydratene på kvelden.Spist mye kylling og ris/salat/grønnsaker/laks/havregryn/ett eple pr dag/kokt skinke.Men som sagt så er det utifra hva du selv liker av mat.Jeg gikk ned 3kilo på disse 6ukene,målet var 6kilo men det var hun ikke enig i siden jeg var normalvektig i utgangspunktet.Men selv synes jeg det var noen kilo over trivselsvekten,men er fornøyd med de 3kg som forsvant. Line Marion som vår personlige trener heter har laget ett nettkonsept hvor du får dietten og treningstips lagt opp og fulgt opp spesielt til deg. Du finner henne på www.gympartner.no Lykke til
bekks Skrevet 30. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. juni 2009 ok, takk for svar. Forstod det som om det var et cd-rom man skulle kjøpe der det var et slik program som skreddersyr et program. Jeg er veldig fristet til å prøve, fordi jeg ønsker ned en del i vekt. Jeg vat jo hva som skal gjøres, men mangler motivasjon. Og det er ofte nye ting kan virke motiverende:-) skal skjekke siden nå!
bekks Skrevet 1. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 1. juli 2009 BABYDARLING! Tusen takk for tipset om gympartner og line marion. Jeg har nå meldt meg inn, og venter spent på trenings-og kostholdsplan. Har troen på dette. jeg vet jo hva jeg skal gjøre for å ned i vekt, hva jeg må spise o.l., men det er ganske tøft å drive selv. Jeg må ha noen som driver meg, og som jeg kan stå til rette for:-) Har før vert med på grete roede-kurs, og det funker. Men det er 1700kr for 8 uker, og her er det 400 på 3 mnd. Det virker profesjonelt også, så jeg har trua:-) Håper dette kan hjelpe meg til å nå mine mål! Lykke til med svangerskapet, håper jeg også kommer etter dit etterhvert:-)
Babydarling,og-Noah2010 Skrevet 1. juli 2009 #5 Skrevet 1. juli 2009 Så flott,du får ha masse lykke til.Hun er veldig dyktig så du får nok rsultater skal du se Håper du snart er over på 1trimester også God sommer.
bekks Skrevet 1. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 1. juli 2009 takk! God sommer til deg også:-) Kos deg med den kommende magen! så kos:-):-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå