*Jej* Skrevet 29. juni 2009 #1 Skrevet 29. juni 2009 Sønnen min er 10 1/2 mnd. Ammer kveld, natt og morgen. Ikke noe på dagen. Han skal begynne i barnehage om en mnd, og jeg på jobb. Ønsker å sove noen hele netter før jeg begynner på jobb + at jeg ikke orker amming på natten når jeg jobber. Er det noen som har nå tips til hvordan jeg avslutter dette? Verste blir vel på natten, han roer seg ikke hvis han ikke får pupp. Tar i mot alt av tips både om avslutting av ammingen og hvordan roe han uten puppen. Han blir ill-sint hvis han ikke får pupp.
blomstre Skrevet 29. juni 2009 #2 Skrevet 29. juni 2009 Hei Jeg sluttet å amme eldste jenta da hun var 11,5 mnd av samme årsaker. Jeg var alene om ansvaret, så jeg lånte henne rett og slett bort til besteforeldrene en helg.... og vips. Jeg gav ikke noe tilbud om pupp da hun kom hjem igjen, og faktisk så var det ingen etterspørsel heller. Hun la seg fint til å sove uten kveldsamming sov en hel natt for første gang! Men jeg vet ikke hvor sikker denne metoden er da.... jeg håndmelket foresten litt ila helgen slik at min produksjon gikk litt gradvis nedover. men produksjonen var nok i utgangspunktet lav. Håper det går like greit for dere, lykke til! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå