Marit82 Skrevet 29. juni 2009 #1 Skrevet 29. juni 2009 Etter 4 dager på stranda registrerer jeg at mange barn går nakne rundt omkring ( på stranda ) , de leker og koser seg. Bader, sitter i sanda å bygger slott. Virkelig boltrer seg :-) Men kle på barna deres badetøy. Det florerer av pedofile , som zoomer inn barna med mobilen sin , knipser bilder , filmer .. og sitter å fantaserer om barna. Bildene blir brukt til det ene og det andre, sendes ut på nett f.eks. Nakne bilder av barn i lek. Vær så snill, tenk dere GODT om før dere lar barna få være nakne på stranda og andre offentlige plasser. Kle på de badedrakt , badebukse osv.... Skjerm de, beskytt de. Det er så mange som ens ærend går på stranda i disse dager KUN for å se på barna.. En annen ting er også at det er utrolig mye griseri rundtom , forsøppling.. å barna sitter å leker seg i sanda/gresset osv... . bakterier og svineri i rumpa.. nei kle på barna!!!!
SkjønnesteLinus i verden:-) Skrevet 1. juli 2009 #2 Skrevet 1. juli 2009 Det finnes forsiktig og det finnes paranoid......
lengter daler ned i skjul... Skrevet 3. juli 2009 #3 Skrevet 3. juli 2009 er nok like mange pedofile som mer enn gjerne ser eller tar bilde av barna selv om de har en liten badebukse på seg. tror ikke det har så mye å si. og litt sand i rompa har da aldri vært farlig?!
Mamman til M&E Skrevet 14. juli 2009 #4 Skrevet 14. juli 2009 Til det sier jeg bare: ALDRI I LIVET! Gutten min på to år skal få være naken på stranden, han elsker det og jeg synes ærlig talt at du høres en smule paranoid ut.
*shehasmyheart* Skrevet 14. juli 2009 #5 Skrevet 14. juli 2009 Jeg er enig med deg Marit82. Men jeg har kun latt snuppa her bade naken hjemme og hos besta og bestefar på brygga. Men ku n den sommeren hun var ett år. I fjor og i år, helt uaktuelt å la ho gå naken på stranda. Hvorfor skal ho det? Så mange skjønne badedrakter og badebukser:) Men jeg mener det ikke bare pga det HI er redd for. For oss er det like naturlig å kle på ho badetøy, som det er å kle på oss badetøy;) Skjønner ikke helt når 2-3 åringer går nakne på strendene. Men det er meg. Opp til enhver det egentlig:)
♡ A & E ♡ Skrevet 19. juli 2009 #6 Skrevet 19. juli 2009 Jeg kan ikke gå rundt å tenke hva hvis om attte... Pedofile er så skrudd at det spiller ikke noen rolle om tøyet er av eller på tror nå jeg. Det viktigste for meg er å passe på at barna mine ikke kommer i fysisk nærhet av sånne skrullinger. Om noen tar bilder av barna mine, med eller uten klær, kan jeg dessverre ikke kontrollere om ikke jeg tar noen på fersken og derfor orker jeg heller ikke gå rundt å bekymre meg for akkurat det. Her får gutten vår sand og støv etter stranda på de rareste steder selv med badetøy på
Snupi27 Skrevet 23. juli 2009 #7 Skrevet 23. juli 2009 jeg er enig med HI.. emilie får ikke gå naken rundt på stranda.. hun har alltid på seg badetruse eller bleie..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå