♥Mammsen&3prinsesser♥ Skrevet 29. juni 2009 #1 Skrevet 29. juni 2009 Har merka noen småe blanke klumper tidligere, men idag så var det en stor blank geleaktig klump gitt, så forsto det sånn av noen jeg snakka med at det var slimproppen?????? Opplevde det ikke da jeg gikk med første fødte å har igrunn ikke hørt så mye omkring det heller.... Kan man forvente at noe setter igang nå snart utfra dette??? 4 uker til ermin datoen her nå da..... Hjelpe ???? Bare himmelglad at samboeren ikke reiste ut på nordsjøen idag jeg..... Huuuuuuuh Var egentli meninga at han skulle ut på 14 dagers skift i å med at jeg jo har terminen min den 27 juli, men vært veldi plaga av vonde kynnere/ maserier disse dagene...
♥tosmåtroll♥ Skrevet 29. juni 2009 #2 Skrevet 29. juni 2009 Slimproppen kan gå opptil flere dager før fødselen og forteller bare at livmoren forbereder seg. I blant kan slimproppen gå uten at du merker det. Det hender at den har spor av blodstriper i seg, og den behøver aldeles ikke se ut som en propp. kopiert fra babyverden. Skjer kansje noe snart da :-) heldigen deg!!!
Gjest Skrevet 29. juni 2009 #3 Skrevet 29. juni 2009 forstår godt du er glad ikke mannen din reiste.! jeg har også mann i nordsjøen og er ute nå,kommer hjem 10.juli. ttror det gjør meg ekstra nervøs bare å vite aat han ikke er hjemme,siden jeg har styrtfødsler og to unger fra før som må ha barnevakt...
meg & to små vampyrer Skrevet 29. juni 2009 #4 Skrevet 29. juni 2009 Ja, det kan nok være slimproppen det der:) Håper det skjer noe snart da. men det kan trekke ut også, ikke alltid man føder rett etter. Det er uansett et tegn på at ting modnes der inne, det er veldig bra:)
*Fødeklar med en pike i magen* Skrevet 29. juni 2009 #5 Skrevet 29. juni 2009 Hvis det ikke var veldig mye, så kommer det sikkert til å fortsette slik en stund. kan enda være flere uker igjen til fødselen slimproppen kom hos meg sånn som du beskriver det for 5 uker siden, og her kommer det fortsatt litt innimellom, av og til er det med litt blod eller røde striper i. Men jeg går her enda! 3 dager over tiden nå. Men det kan jo hende det betyr nær fødsel hos deg da. Lykke til
♥Mammsen&3prinsesser♥ Skrevet 29. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 29. juni 2009 Himmel, misunner deg ikke.... Har hatt mange tanker omkring dette selv jeg da ungen kommer når`n kommer å ikke når vi mener det er rette tidspunktet.. Hadde vært greit da Var han ute på sjøen de andre gangene du fødte? Heldigvis så blei det ordna slik at han blei hjemme denne gangen, så er utroli gla for det, gjenstår bare å få ungen ut nå.....
♥Mammsen&3prinsesser♥ Skrevet 29. juni 2009 Forfatter #7 Skrevet 29. juni 2009 Var en real klump som kom, tipper at den iallefall var på 1 cm, har hatt noen få små klumper tidligere for tja en uke siden men nå kom det en real rakker gitt..... Ellers kjenner jeg bare sånne murringer der nede pga at hodet har festa seg pluss ubehaglige stikk baki ryggen, å venter venter...... Har lest at det er veldi individuelt i når det hele settes igang å så må vel bare ta det med ro.. Men gud er klar til å få erta ut nå ja................................ Kloink!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå