Gå til innhold

Jippi,da er det vår tur igjen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne mnd klaffet det på 3 forsøket etter ma i mars i uke 10.Tenkte jeg kunne fortelle hva jeg har brukt og gjort siden mars.

Leste endel ang aborter og fant ut at de kunne skyldes b.l.a dårlig sædkvalitet,så da var det ingen bønn for samboeren.Han ble satt på sink og selen tabletter.Jeg tok disse selv også samt complete folat med omega 3,e-vit kapsler og multivitaminer.Begynte med akupunktur etter aborten,for å raskere "rense" kroppen.

Denne siste prøveperioden brukte jeg clearblue fertilitetskomputer samt at jeg tok wild yam fra 1dag etter el og i en uke.Har trent endel og gått på pulsdietten i 6uker.(Ville ha bort de ekstra kiloene jeg fikk etter aborten)

Har hatt masse murringer siden el og testet positivt på 11dop,jeg pleier å ha en lutalfase på 12 dager.

Har vel tenkt på det å bli gravid stort sett hver eneste dag selv om vi har akkurat gjort ferdig ett nybygd hus og flyttet inn denne helgen.Akupunktøren synes det var godt gjort at spiren satt seg fast med den hverdagen vi har hatt denne mnd.Men det betyr vel at denne lille spiren kommer til å bli her i 9mnd,jeg skal ikke tenke på at det kan gå galt denne gangen.Positiv tenking fremover og lykke til alle sammen ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grattis!!!! you lucky girl!!!

For en fin solskinnshistorie!! Jeg gir meg håp. Har satt mannen på sink og selen kur også og selv har jeg vært flittig bruker av alle de rette vitaminer etc, og jeg går til akupunktur. Så nå håper jeg at sprien sitter i neste pp som er i slutten av juli......

Kos deg masse med de 9mnd!!!

Det blir en nok en deilig 2010 baby:-)

Skrevet

Gratulere så mye! Håper du får et fint svangerskap:) Kan jeg lure inn et spørsmål til deg? Murringer sier du. Er det sånn mens-murring?

Skrevet

Takk ;) Jeg pleier ikke å ha noe særlig murringer før den dagen jeg får mensen,men disse har vært mye kraftigere og stikker også litt innimellom.

Skrevet

Takk for svar:) Lykke til videre!:)

Skrevet

Gratulerer så masse : )

Skrevet

gratulerer:-)

Men-jeg lurte på en ting - hva er pulsdietten?

Skrevet

Masse masse til lykke med ny spire:) Ønsker deg/dere en deilig sommer i rugeland:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...