håpehåpe Skrevet 29. juni 2009 #1 Skrevet 29. juni 2009 Beklager at jeg spør, litt ekle detaljer, men prøver allikevel... Lurer veldig på om noen har opplevd dette og vet hva jeg bør gjøre! Hadde en SA 20. mai, blødde 4 dager etter det. Har ikke fått igjen TR enda. Etter gammel syklus burde TR ha kommet forrige helg, ca 22. juni, men den gang ei. Tok CB torsdag, men den var negativ. Samme dag hadde jeg lyserosa utflod, men bare bittelitt. Regnet med at TR var på vei da, men har ikke skjedd mer før i dag. Nå har jeg hatt veldig mørk brun utflod, litt tykk konsistens. (Beklager igjen!) Er redd det er noe galt! Bør jeg få en legetime? Utflod var brunlig da jeg var gravid, men da var det helt tynt... Hva tror dere?
Going strong Skrevet 29. juni 2009 #2 Skrevet 29. juni 2009 Jeg aner ikke sånn egentlig,men kan jo hende den første mensen etter SA er litt rar.. Hadde sett det an jeg:)
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 29. juni 2009 #3 Skrevet 29. juni 2009 Ikke noe kalrt svar til deg, men jeg hadde en MA 27/5 og har heller ikke fått noen TR etterpå. Tk en EL-test sist helg og den var positiv:) Men hvis du ikke får vondt eller ubehag se det litt ann kanskje, lyst blod tyder på ferskt blod, brunlig kan være noe gamelt som ligger igjen. Hvis du orker så ukt på det, lukter det veldig råttent ta iallfall en telefon til legen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå