Gå til innhold

god form....

den satt! er beyond Fødeklar

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er andregangsfødende og har nå termin om 3 dager. Jeg synes det er greit å vente til termin 2.juli, for all del,men naturlig nok begynner jeg å bli utålmodig etter å se det lille kreket. Men jeg er så innmari god form!!! Kjenner liksom ikke noen tegn til noe. Er det andre som har det slik? Kjenner seff at jeg blir raskt sliten i varmen,men har arbeidslyst og initiativ utav en annen verden. Føler meg lett i kroppen, kunne sikkert hoppet en meter stille høyde fortsatt...el forresten,det har jeg vel aldri gjort.Synes magen er mindre i veien, synes jeg er slankere nå enn for litt siden. Kjenner lite nedpress, skulle ønske jeg kjente mer.

Anyway, noen andre som er like spreke rett før termin? Har jeg feil termin,hehe...Evt noen som har født med liknende erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heldiggris!!!! :) Jeg er stort sett sliten hele tida, varmen tar helt knekken på meg, kroppen er full av vann, men merker alt for lite nedentil. Kun kynnere når jeg stresser og går fort. Men har to uker igjen da....

Skrevet

Hei.

Vet du, sånn har jeg også hatt det de siste dagene. Jeg har 3 uker igjen, men har vært i såååå dårlig form stort sett hele svangerskapet. Og plutselig så er formen vesentlig bedre. Synes også magen er mindre i veien og at jeg er slankere enn jeg var for en uke siden. Kjenner at jeg orker å være med fam. på utflukter osv. Noe som var utenkelig bare for en uke eller to siden. Det er nesten som jeg har blitt litt bekymret for at noe skulle være galt inni magen. Men jeg kjenner jo masse aktivitet, så alt er nok i skjønneste orden.

Er det vanlig å bli i bedre form før man føder?

Skrevet

Eg er også i bra form, men har nok lagt på meg ca 25 kg og er tung å forflytte.. Men likevel, har begynt å gå tur kvar dag, og slappar litt av etter nokre dagar forrige veke da eg kjente vondter heile tida og mistenkte fødsel kvar dag. Men denne veka har f eks halsbrann forsvunne, og eg syns liksom ting er litt lettare sånn sett.

Vi har samme termin, 2. juli, og lengtar etter å sjå jenta mi. Har en gutt fra før..

Det er varmt ja, men har skrudd ned tempo, og søv meir på dagen og mindre på natta...

Skrevet

Jeg har vært i god form hele svangerskapet, men disse to siste ukene har jeg virkelig ikke følt at jeg er gravid engang! Er nå 40+6. Går to laange turer hver dag og glemmer at jeg har mage. Kjenner ikke noe særlig ubehag - litt menssmerter en times tid om natten og et par kynnere (som overhode ikke er vonde!) - thats it! Og jeg er sikker på at jeg ikke kommer til å føde om lenge enda pga dette. Dessverre........

Skrevet

har termin 20 juli så er litt kortere enn deg, men har vært i god form hele svanerskapet.

første dag av permisjonen i dag, rart å ikke gå på jobb.

var på hytte tur i helgen og vi padlet kano og gikk lang tur.

gleder meg utrolig til å se lille gutt.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...