venter odelsgutt i august Skrevet 29. juni 2009 #1 Skrevet 29. juni 2009 I dag har vi vært å henta alt til lillegutt. Veldig spennende å pakke ut, nesten litt julaften;-) Er enda noen uker til han kommer, 5,5 uker, men godt å vite at jeg kan pusle med montering og utpakking når det passer meg:-)
Gjest Skrevet 29. juni 2009 #2 Skrevet 29. juni 2009 Ikke sant? :-) Vi fikk de siste tingene i hus på torsdag, og det var sinnsykt deilig! Følte skuldrene sank ned. Eller, vi mangler bleier da, men det tar jeg en dag på butikken når det nærmer seg litt mer og jeg uansett må kjøpe til minstegutten. Nå gleder jeg meg til å vaske babyklær osv, men det gjør jeg aldri før 37+0, må liksom ha noe å se fram til da også ;-)
venter odelsgutt i august Skrevet 29. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. juni 2009 Ja enig der må liksom ha noe å pusle med når det nærmer seg:-) Må forresten alt vaskes? Tenker da spesielt på tisselaken og sengekant... Tenke å vaske alt av klær, sengetøy ect. Men var litt usikker på om det trengtes å vaske de to tingene....
Gjest Skrevet 30. juni 2009 #4 Skrevet 30. juni 2009 Tisselaken aner jeg ikke, har aldri fått meg til å bruke det (synes dt virker så klamt), men sengekanten ble jeg frarådet å vaske med mindre den var blitt veldig gulpet/spydd på, den mister visst mye fasong da.
Rugekassa til nurket Skrevet 30. juni 2009 #5 Skrevet 30. juni 2009 Jeg ville vasket om de var nye fra butikken. Det brukes jo så mye kjemikalier på stoffer......Selv om tisselakenet ikke kommer direkte mot huden. Langt mindre skeptisk til ting vi har arvet, men har vasket noe av dette også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå