lurer på Skrevet 29. juni 2009 #1 Skrevet 29. juni 2009 Etter 1 års prøving, startet vi for 1 mnd siden utredning, ingenting galt med meg, men min samboer har ingen sædceller i prøven sin:( fortsetter utredningen av ham.. Lurer veldig på hva som skjer videre?? Når man har et STORT barne ønske, er dette en trist og vanskelig beskjed å få..
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 29. juni 2009 #2 Skrevet 29. juni 2009 Det var veldig trist og høre:/ Håpe han er positiv til videre utredning. Ønsker dere iallfall lykke til:)
lurer på Skrevet 29. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. juni 2009 Tusen takk.. Han (vi)er veldig innstilt på utredning, så må vi ta det som kommer etterhvert. Masse tanker og følelser, hvorfor akkurat oss o.s.v. Lurer jo på hva som er årsaken til dette hos ham, håpe det er mulig hente ut noen sædceller...
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 29. juni 2009 #4 Skrevet 29. juni 2009 Ja det håper jeg også Heldigvis er man jo kommet langt i utredning av barneløshet, ikke ta nei for et siste svar, stå på og krev andre vurderinger om dere ikke er enigs!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå