FruTB Skrevet 29. juni 2009 #1 Skrevet 29. juni 2009 Jeg orker ikke en natt til med en slik temperatur som vi har hatt i det sist.e Bo våkner hver time, og det samme gjør mamman. Dynetrekket (uten dyne i) klistrer seg til kroppen og det kjennes ut som om håret mitt er av ull! Så nå har jeg satt en bordvifte (en ganske stor) på en stol 2-3 meter unna sengen vår. Men er det fort gjort å pådra seg en forkjølelse når man ligger i denne "trekken"? Bos seng står inntil vår, så han ligger jo i trekket han også - og jeg orker IKKE syk baby nå i varmen altså! Så - er det verdt å ta sjansen tror dere?
Gjest Skrevet 29. juni 2009 #2 Skrevet 29. juni 2009 Faren for å bli forkjøla når ein brukar vifte i varmen, kjem vel først og fremst av at om ein sveittar, så blir ein veldig kalde om ein ligg i trekken av vifta. Om ein ikkje sveittar er det nok ingen fare. Du kan heller prøve å legge ein fuktig klut (gulpeklut e.l.) over ungen, det vil hjelpe på temperaturen. (kan legge ein liten på hovudet/panna, eller ein større over kroppen. Funkar nok best om ungen ikkje har på seg pysj).
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 29. juni 2009 #3 Skrevet 29. juni 2009 Jeg blir forkjøla av å ha vifte på rommet. Hadde det den sommeren jeg gikk gravid:( Setter ikke vifte på rommet til jenta mi selvom det er varmt der.
vårmamma08 Skrevet 29. juni 2009 #4 Skrevet 29. juni 2009 sett den i gangen så det kommer luft inn på rommet deres. Gjør vi, ingen er blitt forkjølet av det ennå.
FruTB Skrevet 29. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 29. juni 2009 Usj, da bør jeg kanskje ikke ta sjansen ... Soverommet har dør ut i stua hvor det er kjempelyst - hvite gardiner og mange vinduer - så da får vi det veldig lyst i natt. Men heller det enn forkjøla ...
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 29. juni 2009 #6 Skrevet 29. juni 2009 Vi har alltid brukt vifte eller aircondition og aldri blitt forkjøla... Tror ikke det er noe bedre å ligge dyvåt av svette, iallefall...
Snupi27 Skrevet 29. juni 2009 #7 Skrevet 29. juni 2009 vi satte på vifte i kveld.. men den peker ikke direkte på henne. men det er sånn at hun får et lite vinddrag på seg.. vi satte opp vinduet i tillegg fordi når vi legger oss skal vi slå av vifta.. så får vi se hvordan det går.. den bråker nemlig litt så jeg vil ikke at hun skal ligge med den lyden hele natta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå