Gå til innhold

42 år og endelig gravid:))

Gjest lille fiol

Anbefalte innlegg

Gjest lille fiol
Skrevet

Jeg fikk en positiv test på fredag og i dag fikk jeg svar på blodprøven. HCG var på 104 så de var fornøyd og det er vi også!

Sniker meg inn til dere og håper jeg kan få mange fine venner her inne!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse!

Skrevet

Gratulerer! Moro med flere 1967-modeller! Jeg venter nr. 4 i september! Lykke til videre:-)

Skrevet

Hei og gratulere så masse som gravid :-)

Er selv 1967 modell og er gravid med nr.5 og begynner i uke 35 i morgen! :-)

Kjempeflott å gå gravid over 40, koser oss masse ,så du har mye å glede deg til! :-)

Klem! :-)

Skrevet

Hei

Sniker meg inn her for å gratulere dere 1967 modellene :-) Jeg er nett blitt 42 år og er i uke 21. Sliter med halsbrann til tider ellers er formen tipptopp stand :-)

Gjest Julie er gravid!
Skrevet

Jeg gratulerer her også! Har svart deg et annet sted. Håper vi alle får flotte svangerskap :-)

Skrevet

gratulerer så masse fra meg også - nok en 67 modell som fyller 42 om få dager. Jeg er i uke 19, formen er kjempefin, og i dag fikk jeg også vite at fostervannsprøven viser at jeg venter en kromosonfrisk gutt. Livet er herlig:-) Kos deg og nyt tiden fremover!!

Skrevet

Gratulerer så masse! Er "bare" 41, så rene ungsauen i forhold til dere;)

Deilig å være gravid i moden alder! Er selv 12 uker på vei med tvillinger, og det er deilig nå når den verste kvalmen og trøttheten har gitt seg. Kos deg med graviditeten!

Skrevet

Vil bare gratulere deg så masse:)

Skrevet

Gratulerer, sååå hyggelig!! Jeg er 45 år og venter en liten jente i oktober, vi gleder oss veldig. Det er min samboers förste barn, vi trodde ikke at vi skulle få noe barn sammen, men så skjedde det et lite under.. ;-)

Skrevet

Gratulere så mye til alle sammen =) Nyt svangerskapene deres : )

Skrevet

Gratulerer og takk for at du skrev dette. jeg er 41 og håper stadig på en graviditet og fødsel. Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...