Gå til innhold

jeg trenger hjelp, erfaring og tips....

Anbefalte innlegg

Jeg har funnet en vogn som virker veldig bra og har de fleste krav som jeg stiller... Emmaljunga city cerox 360. Emmaljunga kommer nå ut med nye typer og nye farger og da fant jeg ut at den jeg likte går ut av produksjon og det blir vanskelig å få tak i det understellet som jeg syns er så fint(med to svingbare hjul foran). Jeg har kontaktet en butikk her jeg bor og hun kunne kanskje ordne en fin pris på den ene hun hadde igjen i butikken, med også citybag, adapter, bilstol og base siden man kan ta bilstolen på samme understellet som vogna. Har ikke termin før september og liker ikke helt å kjøpe vogn så tidlig... Er det noen som har erfaring med denne vogna? Syns det er positivt med:

vendbart styre i tillegg til at man kan sette sportsdelen andre vei

virker kjempe god å kjøre med

dette med kombinajon med vogn/bilstol på samme understell

inntegrert myggnett

lett å slå sammen

tar liten plass i bilen

siden man har vendbart styre kan man gjøre det sånn at de store hjulene kommer foran, er ikke dette bedre når det er snø eller ulent terreng?

er litt i tvil når det gjelder størrelsen på bagen (75cm lang)

vet jo ikke hvor stor ungen blir, men vår første var 56 cm da han ble født, kanskje bagen blir for liten?

føder jo i sseptember og da kommer jo vinteren... man får kanskje ikke plass til voksipose?

og så syns jeg selve sportsdelen er litt lav, men syns ikke det veier nok opp til å ikke velge den...

hmmmm... må jo vite hva vi skal gjøre før hun dama ringer meg tilbake..

eller er det noen andre forslag til en lignende vogn som jeg kan kjøpe senere?

HJELP

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140315429-jeg-trenger-hjelp-erfaring-og-tips/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei.

jeg tror emmaljunga har en av de største baggene på markedet.

dessuten har de jo kommet med emmaljunga nitro, som er nesten helt lik cherox 360èn, et pluss med den er at den er litt mindre i ytre mål, og blir mindre sammenlagt, men at baggen og sittedelen er like stor som på de andre emmaljunga vognene.

jeg har bare prøvd den i butikk, men har veldig lyst på denne vognen,

hjulene er akkurat likt som på cerox 360èn.

Tusen takk for svar:) Jeg er litt usikker ang Bugaboo pga hvordan den ser ut...hmm...

Nitro'n har ikke vendbart styre og så er den lettere (syns den virker litt ustabil jeg da...) Hadde jo tenkt på simo så bare den er litt lettere enn den så er jeg fornøyd, tror jeg:)

Men nå har jeg sett på teutomia misral s, hvordan er den? Syns den var litt kul... Tror jeg dropper 360'n, for jeg vil ikke kjøpe vogn så tidlig og så er jo letinga etter den perfekte vogna nesten det mest morsomte ;)

Annonse

For det første: Det er IKKE tidlig å kjøpe vogn nå om du har termin i september. Nesten alle venninnene mine som har termin etter deg har kjøpt for lenge siden...

For det andre: Emmaljunga er en kjempegod vogn, og får du en god pris på den hadde jeg absolutt ikke nølt med å kjøpe den. Husk at når barnet er for stort for bagen er h*n ganske sikkert så gammel at h*n kan ligge i sportsdelen med voksipose m. plate under. Har du stormtrekk over er det lunt og godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...