Gå til innhold

denne ventingen,denne ventingen....fler som er 8 dpo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ventingen fra el til ikm er så innmari kjeeedelig....man slipper liksom ikke unna den...den kommer hver mnd hehe....

kjenner ikke noe spes symptomer heller, så tror nok det er ny runde i høyet igjen i juli....er ca 8 dpo i dag...har bare 26 dagers syklus...så jeg har ikm på lørdag...enda lenge igjen til jeg kan teste hehe...tenkte kanskje og bare kulen, og vente til lørdag og se om mensen kommer...begynt å gå så mye penger på disse testene:(

jeg er heller aldri for sent ute med tanta..så om hun ikke dukker opp på lørdag, så får jeg heller teste da...spørs om jeg klarer og vente da hehe...

flere som er 8 dpo i dag?? som merker noe anderledes eller ikke??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, kunne ikke vært mer enig!! Dagene er så laaaaange. Jeg er 7 dpo i dag og har kun ømme bryster som symptomer så har ikke akkurat veldig trua denne pp heller. Har syklus på ca 30 dager så venter ikm man el tir i uke 28! Tror ikke jeg klarer å vente så lenge på å teste da men...

Lykke til Tingeling 27. Håper spiren sitter for oss alle snart ;)

Skrevet

Jeg er sånn mellom DPO 8 og 9:) Kjenner ingen ømme bryster, men sover masse og har masse stikkninger på begge sider av maven og litt ned i lårene. Har en god følelse, og håper den slår til. Så får jeg bare håpe kroppn vil denne gangen, har blodpropper:/

Skrevet

godt det er flere som er enige med meg:D

jeg har ikke ett eneste symptom jeg da:(

dere er iallefall ett skritt nærmere en graviditet med symptomer hehe:D

hadde vært så perfekt denne mnd assa...og jeg er ikke akkurat av den mest tålmodige typen heller...så syns jeg har ventet lenge nok *knis*

Tirilgirl: så spennende da:) deilig med sånne gode følelser, man kjenner liksom på kroppen med en gang noe er anderledes...det har jeg gjort de 3 gangene jeg har blitt gravid iallefall:)

blodpropper?? uffda, det hørtes alvorlig ut....

Skrevet

Ville bare si at jeg fikk klar positiv test 10 dpo (testet bare for skøy skyld) , og hadde absolutt ingen symptomer. Har ikke det enda og er vel ca 6 uker på vei. Kryss i taket- for jeg vet kvalmen kommer snart. :(

Bare å stå på - så håper jeg dere lykkes alle sammen!! Vet det er laaange dager å vente på å kunne teste, men nå er det ikke lenge igjen.

Lykke til.

:)

Skrevet

Jeg har hatt en lang alvorlig samtale med meg selv, og den gikk ut på at jeg skulle vente med g-testing til llfall over neste helg og kanskje helgen etter der også........men nå kjenner jeg det begynner og rykke i test-nervene mine........hehe. Har en dig--test på lur, men lurer på om jeg må best. noen enklere tester før det, sånn med to i pakka:)

Ja, blodproppene har jo gitt meg noen utfordringer. Misten en gutt i uke 19 i februar, så fikk jeg masse blodpropper etterpå. Obduksjon viste infarktforandringer i morkaka. Så ble jeg raskt gravid igjen, men det gikk heller ikke bra:/ Ble en MA 27/5. Så derfor håper jeg nå at jeg har kommet opp på et nivå med medisiner som ikke gir morkaken flere infarkter:) Så det er bare å se......har en stor trøst i at vi blir lett gravide, leser jo om så mange som sliter her inne med ikke El eller har prøvet i mange år.

Skrevet

hehe jah...er vanskelig og vente med den testingen assa!!!

nei huff, så trist...:( nå ble jeg lei meg:(

får håpe du får hjelp neste gang da??og at du blir godt fulgt opp....

krysser fingrene for at det sitter for deg snuppa.

godklem til deg

Skrevet

Tusen hjertelig takk:)

Er bare så masse hyggelige mennesker her inne............blir fulgt opp, venter på time på Riksen nå, men har blitt tatt godt vare på av både fødselslege og hematologer.....jeg jobber jo i dette fat selv og er ikke redd for og spørre og grave litt....hehe

Håper for oss begge, og for alle andre her inne:)

Skrevet

Hva betyr dpo? kan noen forklare meg hva det er. Jeg er ny her og dere bruker mange forkortelser av ord :P

Håper at alle dere som prøver blir gravide snart.

Jeg venter mensen 10/07, og klarer ikke å vente med å teste meg :)

Skrevet

DPO = days past ovaluation (dager etter eggløsning) :)

Venter selv IKM ca 7/7, er sååå spent :)

Skrevet

Hei:-)

Enig i at det er mange fine mennesker her inne og noen har gitt meg enormt med trøst og lyst til å stå på.

Da jeg var inne på Ullevål for å få ultralyd da jeg begynte å blø ble jeg møtt med hyggelige folk men de manglet forståelsen for at jeg ønsket å fortsette å prøve. Ble satt ut og satt tilbake. Men ...jeg ønsker jo å prøve, ønsker å se hvordan det går de siste årene jeg kan prøve. min mann og jeg har ingen barn sammen og lengter etter å få et felles. Det er så deilig å tenke på at vi skal klare det,,,snart kanskje.

.....Men så har jeg alderen mot meg, vi modne damer kan abortere lettere...Likevel skremmer det meg ikke for jeg ønsker å forsøke til det ikke er noen mening å fortsette. Blir trøstet av de eldste som fortsatt blir gravid og klarer det:-)))

KJEMPEFINT, det gleder meg.

:-))

Skrevet

Takk for svar Lille snupps.

Håper at du får positivtest til 7/7 :)

Har du prøvd lenge eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...