babygullz <3 vilde Skrevet 29. juni 2009 #1 Skrevet 29. juni 2009 Pass er jo eneste gyldige legitimasjon...men må man legitimere babyen sin liksom? Noen som vet ?
Ceci med snuppe Skrevet 29. juni 2009 #2 Skrevet 29. juni 2009 Kommer an på om dere skal fly eller ikke, og evt. hvilket flyselskap dere skal reise med. Tror man trenger dersom man reiser med norwegian, men sjekk flyselskapets hjemmesider.
AE84 Skrevet 29. juni 2009 #3 Skrevet 29. juni 2009 jeg tror det holder med sertifikat/bankkort til danmark! og da blir det jo bare deres ;o)
babygullz <3 vilde Skrevet 29. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 29. juni 2009 nono, vi tar båten. Men pass er eneste gyldig legetimasjon, også i Danmark( husker ikke hvor jeg leste d..muligens på color lines nettsider) vilde har jo ingen bankkort liksom;) men må en baby ha leg? Er d sånn liksom at de må vite om d er våres baby eller ? sikkert teite spørsmål men jeg lurer jeg assa;)
AO3 Skrevet 29. juni 2009 #5 Skrevet 29. juni 2009 Man trenger jo i utgangspunktet ikke ta med seg pass når man reiser innen Skandinavia. Greit nok at det er eneste gyldige legitimasjon, men i praksis tar i alle fall jeg aldri med meg passet når jeg reiser til Sverige! Skulle det bli spørsmål om ID, så får de førerkortet. Det burde holde med fødselsattest til Vilde? Dette kan vel også brukes som ID på fly innenlands, om jeg ikke tar feil?
temine Skrevet 29. juni 2009 #6 Skrevet 29. juni 2009 Vi skal med dfds til københavn, snakka med dem ang akkurat dette, og trengte ikke pass til knerten:)
Katsi Skrevet 30. juni 2009 #7 Skrevet 30. juni 2009 Har aldri opplevd å trenge pass til barna mine når vi har vært i Danmark. Tror ikke jeg hadde de med engang da vi var der sist. Når dere kjører på båten trenger du ikke pass og kan ikke komme på situasjoner der det skulle vært nødvendig heller;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå