Gå til innhold

Da kommer jeg inn her....igjen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

mitt fjerde opphold her inne på et år:( de forrige gangene har endt med sa,ma og en senabort:( men nå håper jeg virkelig all uflaks er oppbrukt og at vi skal bli raskt gravide igjen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uffda... :(

Veldig trist å lese....har selv en MA og en SA bak meg på 3 måneder så jeg vet at det ikke kan være enkelt med en senabort på toppen av det hele! :(

Håper din uflaks er brukt opp (og vel så det), denne spiren skal sitte...det fortjener du absolutt!

Masse lykke til, håper ditt opphold her blir kort og at du slipper komme inn på "bli gravid" igjen (med mindre du planlegger en til da)...

Stor klem fra

Skrevet

Tusen takk:) Krysser alt jeg har for at vi begge seiler over til 1.tri ila sommeren og får gå gravide i 9mnd denne gang..

Skrevet

Vil også ønske deg masse lykke til:)

Trist du har opplevet så mye i løpet av det siste året.....men her inne har du en gjeng damer med noen av di same opplevelsen som deg og noen som heldigvis ikke har opplevet det, så bruk oss for alt vi er verdt:)

Skrevet

hei:-) jeg vil også ønske deg masse lykke til:-)

Skrevet

Uff - så utrolig leit, jeg føler virkelig med deg...

Jeg har mitt tredje opphold her på 1 år jeg også, hadde først en MA med tvillingene i uke 12 tilfeldig oppdaget på UL, ingen smerter og ingen blødninger. Deretter ble jeg gravid igjen og opplevde MA nr 2, også oppdaget tilfeldig på UL - men denne gangen var det UL i uke 9, første gang UL i uke 12. Heller ikke denne gangen var det smerter eller blødninger med i bildet.

Jeg krysser fingrene for at det går bra med deg og at all uflaksen er oppbrukt, at du blir raskt gravid og at resultatet blir en sprell levende frisk baby om 1 års tid!! Håper også du får god oppfølging neste gang du blir gravid...

Lykke, lykke til =)

Stooooor trøsteklem fra

Skrevet

Tusen takk for alle lykkeønskninger, krysser alt jeg har for oss nå! Trist å høre deres historier også:(

Klemmer fra meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...