meg & to små vampyrer Skrevet 29. juni 2009 #1 Skrevet 29. juni 2009 Hva skal man gjøre...? Svetter jo bort her jo...
Onna Skrevet 29. juni 2009 #2 Skrevet 29. juni 2009 Hørtes kjent ut ja. Da jeg sto opp idag hadde mannen vært ute på shopping og kjøpt inn 3 vifter. Så nå sitter jeg med en deilig vind rett på meg.
Staark Skrevet 29. juni 2009 #3 Skrevet 29. juni 2009 Jeg satt med føttene i kaldt vann igår (i en balje), mens jeg leste bok... Det hjalp litt:)
meg & to små vampyrer Skrevet 29. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 29. juni 2009 Ja, balje med kaldt vann hjelper. Men det er ikke noe jeg kan gjøre på dagtid siden jeg må løpe etter han jeg har fra før. Og så gjør det ganske vondt den første halvtimen siden føttene mine brenner...
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 29. juni 2009 #5 Skrevet 29. juni 2009 jo takk, kjenner til problemet. Jeg renner bort snart. Har allerede skiftet en gang etter at jeg kom hjem fra stranda. Skal gå i dusjen snart å ta en skikkelig kald dusj.
julibaby09 Skrevet 29. juni 2009 #6 Skrevet 29. juni 2009 Stemmer for stampen jeg også! Deilig på kvelden når jenta har lagt seg Ellers fryser jeg ned noen flasker med vann hver kveld slik at jeg har tilgang på iiiiiskaldt vann å drikke hele dagen, selv om jeg glemmer å sette flaska i kjøleskapet etter hver slurk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå