trolly Skrevet 29. juni 2009 #1 Skrevet 29. juni 2009 Finner ingen tlf.nr på Hipp sine nettsider - så jeg spør her: - Har hipp morsmelkerstatning til nyfødte? (står ingenting om det på nettsiden deres). Har sansen for at de er økologiske. - Ved hvilke grader skal man blande ut pulveret? (40 gr eller 70 gr?) - Selger hipp ferdigblandet melk på kartong? - Hvor får man kjøpt hipp sine produkter? Hvilke erfaringer har dere med Hipp sin mme? (ifht evt mageknip, tilberedning osv). Håper på mange svar!!
blomstre Skrevet 29. juni 2009 #2 Skrevet 29. juni 2009 Hei - Hipp sin ECO1 er for de aller minste barna, fra de er nyfødte. - Du skal blande i puveret ved den temperaturen som står på pakken (for Hipp tror jeg det er 50-60 grader). - Jeg har ikke sett Hipp som ferdigblandet. - Hipp får man kjøpt i de fleste dagligvarer. Har inntrykk av at de fleste har god erfaring med Hipp. Mange som har hatt problemer med gulping har merket bedring ved å bytte til Hipp. Men, det er som kjent forskjell fra barn til barn, så hver enkelt må nok prøve seg frem. God info om mme finner du på www.flaskeposten.org Lykke til!
Trollemor75 Skrevet 1. juli 2009 #3 Skrevet 1. juli 2009 Vår fikk mindre vondt i magen med HIPP. Han får MME i tillegg til MM, og tålte ikke så godt NAN. Vi har ikke prøvd Småfolk. Der vi bor er det lettest å finne HIPP på COOP Mega og Prix. Jeg har aldri sett ferdigblandet HIPP.
Elin snart mamma til 3 Skrevet 1. juli 2009 #4 Skrevet 1. juli 2009 * Ja HIPP har mme fra 0-4 md som heter Eco1 og fra 4 md og oppover som heter Eco 2. * det som står på pakken ang. blandingtemperatur er å koke vannet opp å kjøle ned til 50-60 grader. * Jeg har ikke sett ferdigblandet HIPP i butikken. Heller ikke i Sverige faktisk * Man får kjøpt Hipp i de fleste dagligvarebutikker i både Norge og sverige
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå