Gå til innhold

Diamanda Galas! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:)

Godt å være hjemme igjen, men måtte jammen flykte inn nå pga varmen. Hadde ikke problemer med varmen da jeg gikk med bendik, men nå er jeg hoven i fingre og bein og skikkelig varm:) Skal bade i ettermiddag tror jeg, og det skal bli godt!

Hvordan er din form om dagen da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

puh...nå er det varmt ja..blir vel nok en tropenatt med lite søvn;-(

jeg er også hoven i bein og fingre..vært på stranda hele dagen og badet masse.blir vel stranda i morgen også;-)

skal til legen i morgen, men det spørs om det blir noen ul..er egentlig ikke kontroll, bare time fordi sykemeld går ut..men kanskje han tar en liten sjekk likevel;-))

håper det ikke er like varmt neste uke når vi skal til dyreparken!!

Skrevet

Hei!

Igår begynte jeg trening hos fysioterapeuten,så idag er jeg utrolig sliten i kroppen. Har sovet 1 time på sofaen nå:) Deilig!

Blir vel en badetur i ettermiddag, så jeg holder meg våken til kvelden:)

Tips til dyreparken er å ta med badetøy. Deilig og forfriskende basseng der:) Men kan være utrolig mye folk, og da er det er ikke så greit.

Gikk det greit hos legen igår?

Skrevet

heisann;-)

vært på stranda i hele dag, og tuva har kost seg med kusiner og fettere fra Trondheim;-)

hadde utslag på urin, så legen skulle sende den til dyrkning for å sjekke om jeg har UVI..ellers var alt bra;-) han tok ul, og prøvde å måle str...kom fram til str som tilsvarte 34 uker!!!!(men han sa at han ikke hadde peiling, og at jeg ikke måtte stole på målingen;-))

lufta har stått helt stille her idag, og med 30 grader i skyggen, blir man rimelig kokt...heldigvis blåse det litt nå, o har kommet et par små regndrypp;-))

håper fysioterapien hjelper etterhvert da;-) bekkenet mitt er nesten helt bra om dagen..er det fordi hodet ligger nede i bekkenet?

Skrevet

Så gøy du fikk ul da:) Håper det ikke er UVI, legen min sier at man kan ha utslag på urinen uten at det er noe spesielt. Men vi bør sikkert være forsiktige nå,med å gå med vått badetøy. Jeg prøver å skifte etter jeg har badet.

Virker som fysioterapien kan hjelpe,men det er fryktelig tiltak å gå ned for å trene i varmen:) Har ikke peiling om det hjelper at hodet ligger i bekkenet eller ikke. Føler at jenta i magen begynner å finne veien ned, for nå er det mye mere spark opp under ribbeina, enn det har vært før. Kjenner også mye nedpress,nesten som om ho skal ramle ut:)

Nå har Bendik sine 2 siste dager i bhg før ferien,så det skal nytes, skal legge meg ut i sola tenker jeg:) Får se hvor lenge jeg orker:-)

Fra neste uke blir det dyreparktur og strandturer hver dag været er fint. Koselig det også. Mannen min skal ikke ha ferie før uke 30. Men da skal vi til legoland.

Pappan min kommer foresten hjem idag, og skal være til mandag. Skal bli godt å ha han nærheten:)

Ha en fin dag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...