allima Skrevet 29. juni 2009 #1 Skrevet 29. juni 2009 Jeg lurer på om du kan være så snill å svare på dette... født:240679.... Ei som jeg kjenner godt og har hatt omgang med skal gifte seg i august.....Vi ble ikke bedt i bryllupet.....ser du hvorfor??? Ser du hvorfor ingen vil "være sammen" med meg? Jeg har følt å vært i en gjeng, men nå føler jeg ikke dette lenger....ser du hvorfor ingen orker å vanke sammen med meg??? Vært utrolig fint om du kunne svart meg:-) Ha en fin dag:-)
allima Skrevet 30. juni 2009 Forfatter #2 Skrevet 30. juni 2009 Jeg dytter denne opp jeg... Håper du har tid til å se på meg snart! På forhånd tusen takk! Ha en fin kveld:-)
stratosen_er mamma_ Skrevet 1. juli 2009 #4 Skrevet 1. juli 2009 heisann... hmm...nei jeg har litt problemer med å se på deg faktisk....er du veldig lukket??føler at d er noen misforståelser ute og går vertfall....noe som du kanskje har sagt eller gjort som har blitt tatt ille opp, d går jo an å konfrontere vedkommende, og spørre om du har gjort noe galt..... er ikke alltid så lett med "jentevennskap" jeg har opplevd dette selv, og ofte er d kanskje ikke en spesiell forklaring.....noen ganger vokser man bare fra hverandre og får forskjellige interesser.... Håper at du finner ut av d og at ting ordner seg for deg, d føles sånn.... lykke til:) beklager at jeg ikke fikk inn så mye på deg....
allima Skrevet 1. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 1. juli 2009 Tusen takk for at du prøvde å se på meg:-) Det setter jeg stor pris på:-) Er trolig lukket for tiden,Er det noe jeg kan gjøre for å bli mer åpen??Slik at du ser meg enklere??? Jeg føler det er flere som unngår meg.....Prøver å tenke på om hva jeg kunne ha sagt eller gjort, men er ikke så enkelt dessverre...... Godt å høre at du tror ting ordner seg for meg:-) Tusen takk for ønske om lykke til:-) Tusen takk igjen for at du tok deg tid:-) Ha en fin kveld:-) allima
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå