Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om du kan være så snill å svare på dette...

født:240679....

Ei som jeg kjenner godt og har hatt omgang med skal gifte seg i august.....Vi ble ikke bedt i bryllupet.....ser du hvorfor???

Ser du hvorfor ingen vil "være sammen" med meg? Jeg har følt å vært i en gjeng, men nå føler jeg ikke dette lenger....ser du hvorfor ingen orker å vanke sammen med meg???

Vært utrolig fint om du kunne svart meg:-)

Ha en fin dag:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg dytter denne opp jeg...

Håper du har tid til å se på meg snart!

På forhånd tusen takk!

Ha en fin kveld:-)

Skrevet

heisann...

hmm...nei jeg har litt problemer med å se på deg faktisk....er du veldig lukket??føler at d er noen misforståelser ute og går vertfall....noe som du kanskje har sagt eller gjort som har blitt tatt ille opp, d går jo an å konfrontere vedkommende, og spørre om du har gjort noe galt.....

er ikke alltid så lett med "jentevennskap" jeg har opplevd dette selv, og ofte er d kanskje ikke en spesiell forklaring.....noen ganger vokser man bare fra hverandre og får forskjellige interesser....

Håper at du finner ut av d og at ting ordner seg for deg, d føles sånn....:)

lykke til:)

beklager at jeg ikke fikk inn så mye på deg....

Skrevet

Tusen takk for at du prøvde å se på meg:-) Det setter jeg stor pris på:-)

Er trolig lukket for tiden,Er det noe jeg kan gjøre for å bli mer åpen??Slik at du ser meg enklere???

Jeg føler det er flere som unngår meg.....Prøver å tenke på om hva jeg kunne ha sagt eller gjort, men er ikke så enkelt dessverre......

Godt å høre at du tror ting ordner seg for meg:-) Tusen takk for ønske om lykke til:-)

Tusen takk igjen for at du tok deg tid:-)

Ha en fin kveld:-)

allima

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...