Gå til innhold

Trodde ikke jeg skulle bli lei...

Anbefalte innlegg

Skrevet

men det har jeg altså blitt - bare det at det er med litt blandede følelser...

Ikke har jeg lyst å gå hjemme lenger (har gjort det siden april) og ikke har jeg lyst at ungen skal komme riktig enda (tviholder litt på friheten og synes det er litt skummelt som førstegangs). Og nå sitter jeg her i dette supre været og klarer ikke nyte. Jeg har ting jeg skulle ha gjort i huset, men med gammelt hus og ikke den beste isoleringen, så er det badstu inni her :( så jeg renner jo bort bare av å gå opp trappa. Hadde jo vært supert å dra på stranda, men med hvem? ingen som har fri enda, alle de rundt meg starter ferie til neste uke igjen...

Det værste er at jeg ikke engang burde sitte her å syte, så lett som dette svangerskapet har vært - vet jo at mange av dere har hatt en mye mer slitsom hverdag enn jeg har hatt, har liksom sklidd lett gjennom hele greia...så blir jo litt oppgitt over meg selv.

Ja ja, litt godt å få det ut ihvertfal ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta med deg en go bok og masse drikke og dra på stranda bare du, da får du slappe av :) og et bad i vannet er jo bare deilig når man er så varm som nå :)

Skrevet

Ja, hvorfor ikke egentlig? he he, sitter jo bare å surver for meg selv og jeg som har "privat" strand og alt kan jo få sitte der helt i fred også hvis jeg vil. Nei, lita prinsesse, du har helt rett - jeg går å pakker til tur på stranda :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...