Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 29. juni 2009 #1 Skrevet 29. juni 2009 Pleier jo vanligvis ikke klage så mye over varme, men akkurat nå er det uutholdelig her i Oslo!!!!!! 1 uke til termin og svetter absolutt HELE tiden!!!!! Like ille på dagen som på natta.. Håper denne tassen kan komme noen dager før termin. Skal vi se... torsdag passer meg bra
MღM Skrevet 29. juni 2009 #3 Skrevet 29. juni 2009 He he, ja det er rimelig hett. Jeg pleier heller ikke klage når det er varmt, men når man sitter her alene og å dra på stranda alene ikke er noe alternativ, så blir det litt uutholdelig...
♥tosmåtroll♥ Skrevet 29. juni 2009 #4 Skrevet 29. juni 2009 huff ja....har ikke parasoll en gang!!! må få mannen til å handle inn det når han kommer hjem! Blir mye mas og klaging på han nå i slutten!!! hehe! VARMT!!
*Fødeklar med en pike i magen* Skrevet 29. juni 2009 #5 Skrevet 29. juni 2009 Vet ikke helt hva jeg skal si, misunner dere med varmen litt siden jeg selv bor i det kalde nord med overskyet og regn hele dagen :s Hadde egentlig passet meg fint å få ut lillegull for ett par uker siden hvis jeg skal være helt ærlig men siden det ikke gikk som så så får vi håpe at babyene våre finner det for godt å komme SNART.
juli-jenta Skrevet 29. juni 2009 #6 Skrevet 29. juni 2009 Det er ganske så plagsomt nå...med 30 i skyggen. Det kan liksom ikke være en mellomting i det landet her, enten er det kaldt og vått, eller glohett...sånn 25 hadde vært greit for da går det an å være i sola litt, nå må jeg bare rømme i skyggen. Har heldigvis flyttet fra min lille blokkleilighet til stort hus på landet og en hage full av epletrær så under de trærne lever jeg mitt liv for tiden:) Men nå ble det jaggu meg for varmt der også selv om det er mer eller mindre overskyet nå... *tusler i fryser`n og fisker fram en saftis*
meg & to små vampyrer Skrevet 29. juni 2009 #7 Skrevet 29. juni 2009 Varmen er jo ekstra ille når man er høygravid og kroppen (hvertfall min) er varmere enn ellers... Jeg pleier ikke klage, elsker egentlig 30 graders varme, men nå er det for mye... Jeg er ikke mitt vanlige selv som høygravid altså... Gnafse isbiter, vasse på stranda, sette føttene i balje med kaldt vann... eneste som hjelper her...
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 29. juni 2009 Forfatter #8 Skrevet 29. juni 2009 Ja, takk for at det finnes kaldt vann i kranen Kalde dusjer er en bra ting
aylana85 Skrevet 29. juni 2009 #9 Skrevet 29. juni 2009 Med 31g i skyggen holder jeg meg inne under takvifta med isen i kjeften hohoho å jeg som klaga gjennom hele vinteren hvor kaldt det var ... huff akkurat nå syns jeg vinteren skal komme tilbake
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå