Gå til innhold

FRUSTRERT!! Hjelp meg, synspunkter, erfaringer??

Anbefalte innlegg

Skrevet

TR min pleier å være så presis, alltid 32 dager.. Forrige måned derimot kom den godt over ei uke over, og jeg holdt på å bli GAL... Trodde jo at jeg var gravid (dumme meg..) selv om testen var blendahvit og puppa var mens ømme... Men den kom da til slutt, å da var det bare godt den kom..

Denne måned så tror dere ***** ikke at den derre ******** tanta kludrer det til for meg igjen!!! 4 dager på overtid nå, (regna 32 dagers syklus) eller har den forskyvet seg igjen?? Blir så frustrert... Tok tre billigstrimler igår kveld... NEGATIV.... x3.. Og en CB digital.. "Ikke gravid" geipa den mot meg.. Blei så sur at jeg tråkka den i stykker :P

Det som er rart er at jeg hadde bitte-bittelitt farga utflod torsdag og fredag (torsdag ikm dagen) Bare veldig lite som sagt. Deretter ingenting mer..hvis det var mensen, så er det noe alvorlig gæernt med meg.. Tanta hos meg er alltid i bøtter å spann...

jeg er så drittlei, så lei meg, sur og forbanna... Er visst ikke meninga at vi skal få til en unge... Driiiiiit......

-Unnskyld språket..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, skjønner godt at du er frustrert...

Av og til kan TR oppføre seg annerledes uten at det har noen spesiell grunn. Bare at man for eksempel er stressa, og ikke ønsker TR i det hele tatt, kan utsette den litt.

Jeg har opplevd flere ganger at TR er veldig liten i 2 dager, for så at den er borte 1 dag, og kommer for fullt i gjen... Er veldig frustrerende.

Har selv prøvd i 10 mnd nå etter SA. Og er også veldig lei blendahvite tester...

Sender deg en klem jeg. :)

Skrevet

Skjønner det veldig godt.. Har det akkurat som som deg jeg å. Den forskyver seg stadig vekk. Nå er jeg ca 5 dager over ikm, men har hatt mens lignede kramper i magen i over 1 1\2 uke og ømme bryster i 6 dager el no. Så trodde den skulle komme når den skulle siden tegnene på att den skulle det var der, men den har ikke vist seg enda, men jeg har ikke tatt noen test enda da. Synes det er så skummelt og ta test jeg for jeg blir så veldig skuffet hvergang den er negativ.

Skrevet

Frustrert frue her også.. har ikke prøvd så lenge, men syklusen blir bare lengre og lengre for hver måned, og har nå testet EL i ti dager nå uten at den har slått ut overbevisende sterk strek, bare svak teststrek, men i følge kalkulator for syklus på 36 dager skal EL være imorgen! Siden jeg sluttet på p-pille 1 april, har jeg hatt syklus på 30, 32, 36 dager!!! Så irriterende!!

Tror absolutt stresset påvirker...grr...for et mas...

Skrevet

Da æ stressa som værst med å bli gravid, da hoppa kroppen min over 2 syklusa, hormonan var helt på styr, mensen kom igjen etter 2 måneda, og det hele va dritt - for om æ pent skal formuler mæ; JÆVLIG DRITT

Nu da æ håpa at æ ikke måtte bli gravid, da blei æ det.

Håper verkelig at du finn ut av det hær.

IKKE ST`RESS, tru mæ det hjelp dåkk ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...