Snuppelura&Go`klompene Skrevet 29. juni 2009 #1 Skrevet 29. juni 2009 Styr unna!! Jeg jobber i helsevesenet, og går som regel på Crocs på jobb. I det siste har jeg vært plaget ganske mye med bekkenløsning, og har rett og slett gått rett og lagt meg etter jobb fordi jeg har vært helt ødelagt i hoftene. Men for noen dager siden glemte jeg dem da jeg skulle på jobb, og måtte gå med joggeskoene (type Adidas løpsko med mye demping) mine i stede, og GUD for en forskjell!! Ikke vondt en eneste plass, og fin og opplagt etter tre vakter på rad! Crocs er fine å tusle rundt i i korte perioder, men ikke en hel arbeidsdag når man trenger støtte og støtdemping til føttene. Det er min erfaring ;-)
Lykke X 4 Skrevet 29. juni 2009 #2 Skrevet 29. juni 2009 Jeg jobber også i helsevesenet ,men har hatt helt motsatt erfaring med crocs (viktig å skille mellom de orginale og kopiene ) De har vært fantastiske for min gravide kropp (har hatt bekkenløsningsplager i alle sv. skap), og jeg har bodd i de skoa mot slutten. Så jeg kan anbefale dem Men jeg tror kanskje at man gjerne kan prøve å bytte fottøy dersom man merker mye plager f.eks på jobb, for å se om det blir bedre
Snuppelura&Go`klompene Skrevet 29. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. juni 2009 Jeg bruker de originale, og har likt dem veldig godt - helt til jeg ble gravid :-) Men det lønner seg nok med litt variasjon også ja. Ble virkelig overrasket over hvor mye fottøyet spiller inn på bekkenløsningen, iallefall for meg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå