Liiiisa Skrevet 29. juni 2009 #1 Skrevet 29. juni 2009 d e så vanskelig å få i lisjen melk og vatn... spesielt melk, d kan kun drikkast i søvne ellers e d nesten umulig...eg kan jo ikkje tvinge i han heller... noken andre som har d sann ? d hende eg gjer han et ekstra måltid med graut på dagen for å få i han nuk melk og væske ...
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 29. juni 2009 #2 Skrevet 29. juni 2009 hehe, jeg hadde et innlegg om akkurat det samme igår (tørre bleier og liten lyst på vann), så hvis du scroller litt nedover på siden kan du få mange gode tips der;)
lillemirakel!! Skrevet 29. juni 2009 #3 Skrevet 29. juni 2009 hei hvor gammel er babyen din? Min gutt er 8 mnd om en uke og vi har det på samme måte. han vil verken drikke eller spise noe særlig. så nå går jeg med vannkoppen hele tiden og gir hanl itt og litt. relativt tørre bleier og tørr avføring så jeg gir også melk i søvne, da drikker han gjerne 100-150 ml. har ingen tips desverre, men regner med alt en an gjøre er å tilby av flaske, kopp, glass, alt:-) min liker faktisk å drikke av imsdal-flaske, Haha:-) så hvis noen andre har noen tips så kom gjerne med dem!!
lillemirakel!! Skrevet 29. juni 2009 #4 Skrevet 29. juni 2009 å....skal lese tråden din lykkelig og gla....:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå