Gå til innhold

engangsstønad? noen som vet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

de sa den skulle være ferdig behandlet idag.. noe sjans for å få pengene inn idag? de sa det var vertfall inn på kontoen imorgen.. men gleder meg sånn til å kjøpe inn baby ting :)

hehe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke noe svar, men et spm til deg :)

Ang den bekreftelsen fra jordmor som må sendes med søknaden. Fikk du den fra jordmor i forbindelse med kontroll e.l? Jeg mener å ha lest et sted at det holder å sende ved det arket man fikk på ordinær UL.

Ps. Dersom pengene ikke har kommet inn enda, tror jeg nok du må vente til i morgen. Bankene har et sånn system :)

Skrevet

Renate: jeg sendte bare inn kopi av helsekort + ul-papirene mine. Det holdt i massevis!

Skrevet

Her holdt det med en kopi av UL-papiret.

Skrevet

Jeg fikk bare sekretæren på legekontoret til å bekrefte termindatoen, å sendte inn det. Med fastlegens underskrift og kontorets stempel.

Fikk pengene inn på konto akkurat en uke etter søknaden ble sendt inn. Og fikk vedtaket i posten 4 dager etter det.

Skrevet

nav fikk søknaden min 15 juni og de mente den var ferdig behandlet 29 juni (idag) og da hadde jeg pengene innen imorgen (tirsdag) så håper de kommer imorgen :)

Skrevet

jeg går kun til lege da vi ikke har jordmor tilbud her i kommunen. men jeg fikk bare legen til å skrive en bekreftelse på termindato med legens underskrift å sånn.. var nok det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...