Gå til innhold

Sover bedre om natten for hvert barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Andre som opplever dette?

Med min første måtte jeg opp på dom om natten hundre-og-ørten-tusen-ganger.Føltes det som i hvertfall. Var også plagt med urolig bein da som forstyrret søvnen. Med nr 2 holdt det lenger, men måtte opp en del da også og sov ikke så veldig godt. Med nr 3 klarte jeg meg helt til uke 34-35, da måtte jeg gjerne opp 1 tur om natten, slet litt med bekkensmerter, men sov ellers godt. Nå er jeg i uke 35 med nr 4 og må ikke på do om natten i det hele tatt, våkner akkurat når jeg må snu meg i sengen fordi det er ganske smertefullt og tungt, men sover igjen med en gang. Sover faktisk gjevnt over kjempegodt om natten jeg :-) Har ingenting å klage på der. Ikke våkner jeg av spark eller noe heller siden vesla er så rolig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nå er dette bare min 2,men jeg opplever det annerledes..

første gang gikk jeg kanskje på do en gang sånn i 6 tiden på morgenen helt på slutten av sv.skapet.

denne gangen her har jeg stått opp 2-3 ganger om natta fra ca uke 34.

den siste uka her har vært ekstrem,men sikkert pga varmen jeg ikke får sove..menmen.. kommer vel snart denne babyen,må jo opp på natta da også.. ;P

Skrevet

Nei du... nesten motsatt her...

Med første mann sov jeg egentlig ganske godt helt til slutt. Med nummer to var jeg plaget med falske rier og mensmurringer de siste par ukene, som holdt meg våken.

Denne gang er det ørten dobesøk, VELDIG urolige bein, og nå denne varmen som holder meg våken. Sover best på morgenkvisten....og var lykkelig da jeg våknet i dag, og oppdaget at mannen min hadde klart å få både seg og barna ut døren uten å vekke meg først. Det gjorde godt :-)

Skrevet

Jeg sov dårligst med førstemann, ikke fullt så dårlig med nummer to. Nå sliter jeg med innsovningen veldig. Har hatt minst nattlige toalettbesøk med nummer 3.

Skrevet

Bare jeg som har vært heldig da? Jeg kan slite litt med å sovne dersom vesla vrir mye på seg eller det er ekstra vondt i bekkenet, men har jeg først sovenet, så sover jeg godt. Blir vel noe annet når hun er ute. Jeg er i hvertfall vandt med å li vekket minst 1 gang i timen av våres når de er små :-/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...