Gå til innhold

mens-smerter som ikke gir seg..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 37+3 idag, og har inatt hatt ganske kraftige mens-smerter som ikke ville gi seg.. de sto på lenge om gangen..

Kjenner ingenting nå da, kan det være kynnere?

Har hatt kynnere også, men da har det vært sånn småe mens-smerter som har kommet og gått ganske fort..

Gruer meg som bare det til å føde, så nå kan jeg godt ha han inni meg litt til ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

akkurat det samme skjer med meg... kankje det er modning ?? :)

Skrevet

Har gått sånn i snart 14 dager snart, og det er slitsomt, men det gir seg litt innimellom, og dukker opp gjerne om natta. Hele tiden tror jeg at nå skjer det vel noe...og nei da...det gir seg gitt. Grrr...

Skrevet

Har så utrolig mye vondter, murringer, kynnere, stikninger for tiden. De kommer hele tiden. Det eneste jeg vet er at de ikke er skikkelige rier. Hva de enn betyr har jeg gitt opp å spekulere i, tor bare det betyr at kroppen gjør seg klar på et vis ;)

Venter nå bare på at dette blir regelmessige og vonde rier, eller at vannet går. Vet også at jeg kan komme til å gå slik lenge.

Du vil nok helt sikkert merke at noe virkelig igang, da er man sjeldent i tvil ;)

Skrevet

takk for svar..:) Jeg er førstegangs så vet så lite.. Også bor jeg 2 timer unna sykehuset, så blir litt bekymra når jeg kjenner på noe.. Men det merkes nok når det er noe på gang ja..:)

Håper nesten vannet går først sånn at jeg skjønner at nå skjer det noe her..:)

Skrevet

har også disse menssmertene som ikke gir seg.igår var jeg sikker på at det var rier,men det var det ikke.

har det nesten hele dagen,men gir seg innimellom.håper ikke det blir noe mer,vil ikke føde ennå på noen uker :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...