metaMORfose Skrevet 29. juni 2009 #1 Skrevet 29. juni 2009 Hva leser du nå som det er sommer? Blir det lettere litteratur om dagen? Jeg sparer tunge drama til litt kjøligere dager, men koser meg nå med litt enklere ting. Selv om Jane Austen er veldig god strandlektyre, selv om det er relativt tungt å lese. Fant noe kiosklitteratur som heter Bag of fun, og oppdaget for alvor Marian Keyes. Det er jo herlig å lese, lett og morsomt og man trenger ikke hjerne for å lese. Liker det! De desperates cafe er nydelig.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 29. juni 2009 #2 Skrevet 29. juni 2009 Kunne tro jeg var inni en Anne Holt periode nå. For jeg avsluttet akkurat: " Det som aldri skjer" av henne. Og har nå akkurat startet opp med "sannheten bortenfor" av samme forfatter. Ellers så liker jeg og lese gansge mye forskjellig. Både lett og tyngre. Men kan være enig med deg om å lese ting en ikke trenger hjerne til er bra på slike dager som stranda, eller togturer o.l.
FrøkenSprøken Skrevet 29. juni 2009 #3 Skrevet 29. juni 2009 Jeg har akkurat lest "Tett inntil dagene - fortellingen om min mor" av Mustafa Can. En helt fantastisk bok som bør leses av alle som har eller er mødre. Ikke sånn kjempelett å lese, men jeg leste den på ferie i Spania, så det må vel kan kalles sommerlektyre?
blond Skrevet 29. juni 2009 #5 Skrevet 29. juni 2009 Jeg har lånt meg noen små bøker på 100-200 sider i dag og gleder meg til å ta fatt på dem. Nå leser jeg "Den senile landmåleren" av Arto Pasillinna, liker den godt! Jeg leser ikke spesielle bøker om sommeren, men etter litt trege bøker trenger jeg noen jeg blir raskt ferdig med. Det går i rykk og napp gjennom året, noen måneder leser jeg tregt, mens andre måneder blir jeg nesten ferdig før jeg får begynt, kjennes det ut som.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå