babymaker med 2 små jenter! Skrevet 29. juni 2009 #1 Skrevet 29. juni 2009 skal kjøpe ett helseteppe i dag men lurer på hvor de har de beste..
Gjest Skrevet 29. juni 2009 #2 Skrevet 29. juni 2009 Min favoritt er de på Princess, koster 69kr stykk, så de er jo ikke dyre heller :-)
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 29. juni 2009 #3 Skrevet 29. juni 2009 har også kjøpt på Princess.. tror ikke det er såå stor forskjell på helsetepper..
Gjest Skrevet 29. juni 2009 #4 Skrevet 29. juni 2009 Neida, det er ikke den enorme forskjellen, men etter 3 barn og mange helsetepper i gave opp gjennom årene fra diverse besøkende, så har jeg prøvd ute ganske mange ulike "merker". Etter min mening og erfaring er Princess sine bedre enn de fleste andre fordi de har større hull og blir myk igjen på 1-2-3 etter vask (andre er stive en stund), føler de regulerer varmen mye bedre. Verste ejg har prøvd er de fra SparKjøp, de var i mine øyne stive og med altfor små hull slik at de ble for varme.
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 29. juni 2009 #5 Skrevet 29. juni 2009 Syns de fra Kid er veldig ok, liker de bedre enn dyrere typer f. eks fra Best Kids/Exit. De fra Kid har ok størrelse, har store fine hull, og holder seg myke. Og så er de billige da:-)
mitt hjerte ❤ mitt liv Skrevet 29. juni 2009 #6 Skrevet 29. juni 2009 Hva er egentlig "vitsen" med helseteppe? Hva er forskjellen på det og et vanlig teppe??
babymaker med 2 små jenter! Skrevet 29. juni 2009 Forfatter #7 Skrevet 29. juni 2009 termin040210:Jeg brukte ikke helseteppe til min første av samme "mening"/undring som deg.. Men Så tenkte jeg nå da at jeg skulle gå til anskaffelse av ett for å prøve. Jeg vet noen sier de "puster" bedre enn andre tepper. Jeg bruker iallefall 69kr. på princess for å teste det ut. )
Gjest Skrevet 29. juni 2009 #8 Skrevet 29. juni 2009 Helsetepper er varmeregulerende, det er ikke vanlige tepper. De blir ikke (for) varme når det er varmt ute, og de er varme nok når det er kjølig. Regner med at det er en grunn til at alle sykehus kun bruker hesetepper til både store og små pasienter. Ligger vel litt i ordet også, "helse"teppe ;-)
mitt hjerte ❤ mitt liv Skrevet 29. juni 2009 #9 Skrevet 29. juni 2009 hehe... jo, jeg hører jo at helseteppe antageligvis er bra for helsa, men nå vet jeg i alle fall hvorfor jeg er ny i detta serru! thanx!
Cupcake! Skrevet 30. juni 2009 #10 Skrevet 30. juni 2009 Digger helsetepper :-) Så hvis det er noen som har ett som passer til en stor pasient så rop ut!! Småen har brukt helseteppet i over ni måneder nå og vi blir nok å fortsette med det. Kjøpte mine på Princess og er superfornøyd med de. Men for ikke lenge siden fikk jeg ett fra Kid og det var også kjempegodt. Hvis hullene blir for små føler jeg at det ikke er et helseteppe
babymaker skal ha en jente til Skrevet 30. juni 2009 #11 Skrevet 30. juni 2009 I dag har jeg kjøpt helseteppe på prinsess og det var veldig mykt og godt. Skulle bare ønske de fantes i lilla! hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå